fietsenstalling noordzijde station Ede Wageningen

  • 30 October 2022
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

Er is één topic over een uit deze stalling gestolen e-bike dat dateert uit juli 2021. Dat verbaast mij een beetje want ik zie de laatste maanden de stalling verloederen. de laatste tijd kom ik rijen omgegooide fietsen tegen en liggen er her en der losse fietstassen en onderdelen van fietsen en sloten. Voorheen kregen fietsen die in de doorgangen stonden of anderszins hinderlijk waren neergezet nog labeltjes met de melding dat de fiets verkeerd was gestald. Dat zie ik nu niet meer terug. Het is ook duidelijk dat de capaciteit van de stalling niet meer voldoet.

In de afgelopen tijd is er een fietstas en twee keer een Bosch Intuvia display van mijn fiets gestolen. Van een vriendin hoorde ik dat haar e-bike uit deze stalling gestolen en in de lokale pers is ook al berichtgeving geweest over toenemende diefstallen uit deze stalling. Met een beveiligde entree en een grote hoeveelheid camera’s zou dit toch beter te controleren moeten zijn, ook in een onbemande stalling.

Voor mij is het klaar, ik ga deze stalling niet meer gebruiken. Gelukkig is voor mij de afstand van huis naar station ook te voet nog te doen. Ik hoop dat de nieuwe stalling die in aanbouw is bemand of in ieder geval beter beveiligd is.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

zie ook dit topic

 

 

Reputatie 7
Badge +2

Als tip voor TS: de stalling aan de zuidzijde van Ede-Wageningen is wel gewoon bemenst.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi George_WS en welkom bij de NS Community! 
Ontzettend jammer om te lezen dat deze fietsenstalling zo achteruit gaat. Ik heb je melding over de rijen omgevallen fietsen en rondslingerende spullen direct doorgezet zodat dit opgeruimd zal worden. 

Ook de melding over de gestolen spullen ga ik doorzetten. Ontzettend vervelend dat jouw spullen van de fiets zijn gehaald! Hopelijk kan hierbij ook actie ondernomen worden om de diefstal tegen te gaan. Mocht je toch weer met de fiets naar het station willen, kun je Daniel zijn tip opvolgen!

Reageer