beantwoord

Fietsenstalling op Amersfoort Schothorst.

• 26 december 2018
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

Hallo,

In 2018 heb ik gebruik gemaakt van de overdekte fietsenstalling van Amersfoort Schothorst.
Dit was in 2018, en ook daarvoor gratis. Nu heb ik op 14 december een mail ontvangen.
met als onderwerp: Voorwaarden Stallen op rekening (fiets) aangescherpt per 1 januari 2019.

Het is mij alleen niet duidelijk of ik vanaf 1-1-2019 nog gratis mijn fiets kan stallen. Zo niet, hoor ik graag wat de kosten per jaar zijn.

@NS, ik zie jullie reactie tegemoet. In de mail stond dat ik de vraag hier kon stellen?
Vriendelijke groet, Madelon van de Water
icon

Beste antwoord door Denice NS 27 december 2018, 17:35

Hi Madelon. Welkom bij de Community!

Bedoel je de onbewaakte fietsenstalling? Deze blijft gratis.

De zelfservice fietsenstalling van Amersfoort Schothorst vereist een jaarabonnement.
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Madelon. Welkom bij de Community!

Bedoel je de onbewaakte fietsenstalling? Deze blijft gratis.

De zelfservice fietsenstalling van Amersfoort Schothorst vereist een jaarabonnement.
Badge +3
Er verandert in de praktijk eigenlijk niets.

De voorwaarden zijn een heel klein beetje aangepast, waaronder de definitie van 'buitenmodelfiets' en dat je na het aangaan van Stallen op Rekening 14 dagen zichttermijn hebt waarin je het abonnement zonder opgaaf van reden kunt beƫindigen.

Niet dat dat laatste veel uitmaakt (want het is gratis) maar het hoort er wettelijk gezien wel bij. Art. 5 is dus nieuw en het oude art. 5 is nu 6 geworden etc.

Voor de rest wat hoofdlettergebruik en kleine spelfoutjes.
Hoi Robert,
Bedankt voor de toelichting! het was me niet helemaal duidelijk, nu wel. thnx

Reageer