beantwoord

Fietsenstalling Sloterdijk

Ik vraag me af wanneer er nu eens begonnen gaat worden met de uitbreiding of in ieder geval een verbetering van de fietsenstalling op station Sloterdijk. Station Sloterdijk is en wordt een steeds belangrijker station, te zien aan alle updates en verbeteringen die er worden doorgevoerd, waarvoor dank. Echter blijft de fietsenstalling achter. Vooral de deur is een problem doordat deze enkel tot zo een 1,5 open gaat. Fietsen met een windschermpje ed kunnen er niet goed doorheen. Er zijn al heel vaak mensen langsgekomen met de belofte dat het aangepakt gaat worden maar nog steeds niks. Ik heb te doen met de mannen van de stalling die het gezeik over zich heenkrijgen maar afhankelijk zijn van de planning van de NS om dit nu eens (door prorail, strukton?) aangepakt te laten worden.
Concrete vraag; wanneer gaat er nu eens begonnen worden met verbeteringen aan de bewaakte fietsenstalling op Sloterdijk?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 maart 2017, 12:13

Ik heb meerdere malen contact gezocht en ook eindelijk gevonden. Het probleem is bekend, echter is het probleem niet zo groot dat het aangepakt dient te worden. Het is vervelend maar het is dus even passen en meten als je de Fietsenstalling wilt betreden met een kinderzitje.

Bekijk origineel

12 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Wainando.

Ik durf nog niet te zeggen of er plannen voor zijn maar ik ga dit voor je uitzoeken en laat je dit zo snel mogelijk weten. Kan je mij nog wel aangeven wat het huidige probleem is met betrekking tot de deur? Begrijp ik goed dat deze maar 1,5 meter open gaat en deze ging in het verleden verder open?
Beste Erryt, de deur gaat enkel aan de onderkant open. Dat is altijd zo geweest maar een vreemde constructie. Hij bestaat uit twee delen waarvan de bovenkant niet meebeweegt
Ik ga het doorzetten. Ik kom hierop terug.
Het is doorgezet maar ze waren al op de hoogte van dit probleem. Ik kan geen indicatie geven omdat het afwachten is op het leveren van materiaal om dit probleem te verhelpen.
Beste Erryt, tot nu toe zie ik nog niks gebeuren. Is er al wat meer bekend? Vrgroet
Hier is denk ik iets misgegaan, Wainando. Excuses hiervoor. Ik vraag Erryt hiernaar te kijken.
Ik ga er nogmaals achteraan. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik heb er een melding van gemaakt, ik heb gevraagd om een terugkoppeling alleen dat konden ze mij niet beloven.
Bedankt in ieder geval, hopelijk krijgen we wat te weten.
Hi Erryt, geen terugkoppeling gekregen zeker?
Nog niet maar heb zojuist weer contact gezocht. Ik kreeg helaas geen gehoor maar probeer het morgen weer.
Ik heb meerdere malen contact gezocht en ook eindelijk gevonden. Het probleem is bekend, echter is het probleem niet zo groot dat het aangepakt dient te worden. Het is vervelend maar het is dus even passen en meten als je de Fietsenstalling wilt betreden met een kinderzitje.

Reageer