beantwoord

Fietsenstalling station Zwolle

• 29 augustus 2017
  • 11 reacties
  • 5964 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Via de website van de NS worden er 3 straten genoemd voor de fietsenstalling bij Station Zwolle: Stationsplein, Hanzelaan en Lubeckplein. Zijn dit 3 verschillende stallingen? Zijn ze alle 3 te gebruiken met hetzelfde abonnement als het 3 stallingen zijn?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 30 augustus 2017, 08:33

De stallingen die Henk noemt zijn openbare stallingen. in de bewaakte fietsenstalling bij station Zwolle Centrumzijde kun je gebruik maken van Stallen op rekening.
Bekijk origineel

11 reacties

Stationsplein is aan de voorzijde van het station, Lubeckplein is aan de achterzijde, Hanzelaan ook. Dit zijn verschillende stallingen. Voor zover ik weet, heb je voor deze stallingen geen abonnement nodig, maar zijn het gewoon open fietsenstallingen. Anders zou het reguliere abonnement moeten werken, maar misschien kan een moderator dat bevestigen. Ik fiets eigenlijk nooit naar Zwolle 🙂
De stallingen die Henk noemt zijn openbare stallingen. in de bewaakte fietsenstalling bij station Zwolle Centrumzijde kun je gebruik maken van Stallen op rekening.
En Koggelaan?
Is dat de fietsenstalling bij het grote plein?
Ik moet een abbo (zelfservice) afsluiten voor mijn dochter. Zij zegt de fietsenstalling aan het Lubeckplein te gebruiken, maar het lukt mij niet om daar online een abbo voor af te sluiten. Wel voor de Koggelaan. Of is dat dezelfde stalling?
Koggelaan is wel aan de kant van het Lubeckplein. Volgens de stationsinformatie is de zelfservice stalling wel op het Lubeckplein. Dat moet eigenlijk wel om dezelfde gaan, want het is de enige stalling aan de kant van het stadskantoor. Maar zeker weten doe ik het niet, ik heb zelf enkel een tag voor het centrumgebied en gebruik de benenwagen naar station.
Reputatie 5
Lubeckplein is een garage, die de eerste 24 uur gratis is.
Koggelaan is niet echt een stationsfietsenstalling.
Ik wil online een abonnement afsluiten voor het Lubeckplein. Lukt niet. Kan alleen bij Koggelaan.
Weet jij of het mogelijk is en hoe?
Reputatie 5
Nee zou het niet weten, ik loop altijd van het station richting Windesheim.
Ik dacht dat je gewoon naar binnen kon lopen met je OV-kaart en als je binnen 24u je fiets weer ophaalt kost het niks (?)
Volgens mij werkt het gewoon als stallen op rekening, op een consumenten OV-chipkaart dus enkel het gratis product aanvragen en ophalen bij een kaartautomaat.
Welkom op het NS Serviceforum IlseSteen. Ik heb het even voor je nagevraagd bij mijn collega's van de OV-fiets afdeling, en de stalling die bij de abonnementen wordt aangegeven als Zwolle - Koggelaan, is dezelfde stalling als die bij de stationsinformatie is aangeduid als Lubeckplein. Het Lubeckplein ligt namelijk tussen de Hanzelaan en de Koggelaan in. Ik ben het er mee eens dat het een beetje onduidelijk is dat er met verschillende namen of aanduidingen wordt gewerkt, dus heb dat ook aangegeven zodat dit kan worden aangepast.
Hebben we daar ook fietscoaches, of is dat alleen in de binnenstad :8 :8

Moet toch maar eens beter opletten waar de ingang van die stalling zit.
Geregeld! Abonnement voor Koggelaan. Bedankt voor het meedenken en adviseren.

Reageer