beantwoord

Fietsenstalling twee dagen op rij niet op tijd open

• 22 februari 2018
  • 7 reacties
  • 208 Bekeken

Ik werk op het station en voor de derde keer deze maand en voor een tweede dag op rij is de fietsenstalling niet op tijd open. Gisteren pad om 07:00 en vandaag om 05:25. Ik heb een jaarkaart,naar zo is het geen doen. Kan ik een vergoeding krijgen?
Heeft de fietsenstalling een emailadres waar ik direct naar kan mailen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 28 februari 2018, 10:18

De teammanager van de betreffende stalling is op de hoogte gebracht. Wat ik heb begrepen was de medewerker te laat aanwezig door persoonlijke omstandigheden. Het was helaas lastig om tijdig een vervanger te regelen. Ik vertrouw er op dat het in de toekomst niet weer voorkomt!

De compensatie die ik kan bieden is inderdaad heel minimaal. Zoals Marco al aangaf is dat de prijs van het abonnement (€ 105) / 365 x 2 = € 0,58.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Welk station? 🙂
Stom hè,mijn station Den Haag Centraal
Welkom op het Serviceforum, Tribble :)

Ik heb je post gedeeld met de teamleider van de stalling. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen zal ik deze hier plaatsen :)

Heb je gister en vandaag hierdoor geen gebruik kunnen maken van de stalling?
Reputatie 2
Wat vervelend dat u dit meemaakt! Fietsenstallingen zijn niet direct bereikbaar via email. Dit moet via de klantenservice wel willen. Vergoeding kan je aanvragen maar bedenk dat (jaarkaartprijs) / 365 * 2 (dagen dat het dicht Is) niet heel veel zou zijn. Het Is uiteraard aan u of het de moeite waard is. Belangrijker is dat het open is!
Reputatie 2
@Denice is mij al voor. 😃 in goede handen zie ik, succes!
Dank je wel Denice. Nu zijn het twee dagen achter elkaar,maar als ik Jan en februari bij elkaar optellen zit ik al op 5 dagen dat ik geen gebruik kon maken van de stalling. Ik begin om half zes of zes uur en als hij niet open is moet ik naar de Fietsenflat verderop. De fiets voor het gesloten hek in de gang zetten vindt ik geen optie. Hij kan daar wel uren staan. Ik hoor je graag snel.
De teammanager van de betreffende stalling is op de hoogte gebracht. Wat ik heb begrepen was de medewerker te laat aanwezig door persoonlijke omstandigheden. Het was helaas lastig om tijdig een vervanger te regelen. Ik vertrouw er op dat het in de toekomst niet weer voorkomt!

De compensatie die ik kan bieden is inderdaad heel minimaal. Zoals Marco al aangaf is dat de prijs van het abonnement (€ 105) / 365 x 2 = € 0,58.

Reageer