beantwoord

Fietsenstalling wijzigen

• 31 december 2018
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

Ik heb een jaarabbonement voor een fietsenstalling en daaraan heb ik destijd de fietsenstalling in Meppel aan gekoppelt. Ik kom nu echter niet meer in Meppel en wil de fietsenstalling wijzigen naar een andere plaats. Hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 1 januari 2019, 13:25

Hallo Kili00, welkom op onze Community!

Ik heb even navraag gedaan. Je kunt dit abonnement niet wijzigen. De enige optie is dan het abonnement opzeggen en weer opnieuw aanvragen voor het juiste station. Dit kun je regelen via mijn collega's. Telefonisch kan dit via 030 - 751 51 55, maar dit kan ook via Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Kili00, welkom op onze Community!

Ik heb even navraag gedaan. Je kunt dit abonnement niet wijzigen. De enige optie is dan het abonnement opzeggen en weer opnieuw aanvragen voor het juiste station. Dit kun je regelen via mijn collega's. Telefonisch kan dit via 030 - 751 51 55, maar dit kan ook via Facebook of Twitter.
Ik ga nu al een paar weken dagelijks met de trein. Ik heb een jaar abonnement en plaats daarom elke dag mijn fiets in de bewaakte fietsenstalling in Meppel. Ik kom er altijd in als ik mijn fiets ga stallen en ik kom er ook altijd weer uit. Alleen lukt het nooit om mijn fiets later op de dag weer op te halen, dit probleem heb ik elke dag. Ik bel dan met de intercom alleen maken ze dan alleen de poortjes open meer niet, wat kan ik aan dit probleem doen?
Mijn eerste gedachte is dat er een keer iets fout is gegaan en jij jezelf uit-checkt als je je fiets naar binnen brengt en je probeert in te checken als je hem weer ophaalt. Wat ons systeem mogelijk misschien niet zo prettig vindt. De oplossing is denk ik simpel, abonnement laten verwijderen van jouw OV-chipkaart door onze Klantenservice en het abonnement dan weer even opnieuw op je OV-chipkaart laten zetten. Wil je dit proberen? :)

In ieder geval mijn excuses voor het ongemak.
Ik heb gebeld maar er op en eraf is een hele tour. Duurt 2 weken en dan moet ik nog een nieuwe aanvragen en ergens anders weer ophalen. Echt belachelijk als het zo moet. Neem aan dat de collega van de klantenservice net nieuw is. Ik wacht nu op een belletje van jullie ICT afdeling. Je begrijpt dat ik hier niet blij mee ben.
Dat begrijp ik Sara! De kans bestaat altijd dat je bij een collega komt die nog niet zo lang werkzaam bij ons is. Je mag mij uiteraard een priv├ębericht met je NAW-gegevens en geboortedatum sturen zodat ik voor je kan controleren of alles correct is ingezet mocht je hieraan twijfelen.

Reageer