beantwoord

Fietsenstalling Wormerveer teveel betaald

• 3 mei 2019
  • 2 reacties
  • 202 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb zojuist mijn fiets op gehaald van station wormerveer en ik moest 7 euro betalen? Terwijl ik hem vanochtend rond 10 uur heb neer gezet!
ik las op het bord (zie bijlage) dat de eerste 24 uur gratis was? Hoe gaan we dit oplossen

met vriendlijke groet,

juha van saane

icon

Beste antwoord door MoDe 3 mei 2019, 23:24

Neem contact op met de NS klantenservice, zij kunnen voor jou nagaan wat er mis gegaan is. €7 is een bedrag wat je zou moeten betalen als je hem na 2 weken lang in de stalling laten staan ophaalt.
Je hebt contant betaald? Normaal gesproken check je de fiets met een OVkaart in en als je weer weg gaat uit. De eventuele stallingskosten komen op een maandelijkse factuur te staan, die automatisch wordt afgeschreven.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Neem contact op met de NS klantenservice, zij kunnen voor jou nagaan wat er mis gegaan is. €7 is een bedrag wat je zou moeten betalen als je hem na 2 weken lang in de stalling laten staan ophaalt.
Je hebt contant betaald? Normaal gesproken check je de fiets met een OVkaart in en als je weer weg gaat uit. De eventuele stallingskosten komen op een maandelijkse factuur te staan, die automatisch wordt afgeschreven.
Beste Juha, welkom bij onze Community!

Vervelend om te lezen dat dit niet helemaal goed is gegaan. Is het uiteindelijk goed gekomen met onze klantenservice?

Reageer