beantwoord

Fietsenstalling Wormerveer - toegang geweigerd

• 20 april 2020
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb NS flex momenteel zonder reis producten, maar wel met OV-Fiets en Stallen op rekening. Zondag wilde ik in de natuur achter het station gaan wandelen en mijn fiets in de fietsenstalling van het station Wormerveer zetten, maar de toegang werd mij geweigerd. Is het stallen op rekening niet meer actief als je geen andere reisproducten meer op flex hebt of is dit een corona maatregel? Er stonden wel behoorlijk veel fietsen in de staling.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 20 april 2020, 15:24

Goedemiddag eline.kleibrink en welkom bij de NS Community!

Onze OV-Fiets en Stallen op Rekening producten horen nog gewoon te werken. We doen ons best om Nederland bereikbaar te houden voor reizigers met cruciale beroepen, OV-Fiets en Stallen op Rekening is daar net zo goed een onderdeel van. Waarom jou de toegang werd geweigerd durf ik dan ook niet te zeggen.

Het beste wat ik je kan adviseren is om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega’s kunnen dan mee kijken of er wellicht iets ongewoons aan de hand is met jouw abonnement. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag eline.kleibrink en welkom bij de NS Community!

Onze OV-Fiets en Stallen op Rekening producten horen nog gewoon te werken. We doen ons best om Nederland bereikbaar te houden voor reizigers met cruciale beroepen, OV-Fiets en Stallen op Rekening is daar net zo goed een onderdeel van. Waarom jou de toegang werd geweigerd durf ik dan ook niet te zeggen.

Het beste wat ik je kan adviseren is om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega’s kunnen dan mee kijken of er wellicht iets ongewoons aan de hand is met jouw abonnement. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Reageer