Fietsenstallingsoap station Delft gaat verder

• 12 december 2017
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Reputatie 2
Voordat de tweede fietsenstalling bij station Delft werd geopend was er een groot gebrek aan capaciteit voor geparkeerde fietsen. In het weekend werd de stalling dan afgesloten. Dit leidde regelmatig tot vervelende confrontaties met het personeel (zie eerdere forumberichten), niet zelden doordat het personeel een kort lontje heeft. Het capaciteitsprobleem speelt nu minder, maar is blijkbaar nog steeds een probleem op piekmomenten rondom het weekend.

Het personeel heeft iets nieuws bedacht: het afzetten van stallingen met linten wanneer die vol zouden zijn. Het resultaat: bejaarden die hun fiets horizontaal en bukkend onder de linten moeten slepen en personeel dat doodleuk toekijkt. Men staat er blijkbaar niet bij stil dat er ook mensen zijn die hun fiets weer weg willen halen in plaats van 'm stallen. Het is al met al een chaotische situatie.

Mijn voorstel zou zijn dat fout geparkeerde fietsen gewoon weg worden gehaald, zonder pardon, en dat het personeel verder stopt met dit soort fratsen. Het werkt niet en is klantonvriendelijk, net als overigens de tientallen bordjes en A4'tjes verspreid door de stalling met onduidelijke boodschappen en aanwijzingen.

2 reacties

Ik zal dan eerst beginnen met het ontslaan van de persoon die verantwoordelijk is voor deze onzin.

Iedereen kan toch bedenken dat niemand zijn fiets dan weg kan halen (wat vrij normaal gedrag lijkt) ?

Tijd voor actie van de stationsbeheerder !
Hallo Steven91,

Wat goed dat je het aangeeft. Ik heb het doorgespeeld naar de verantwoordelijke afdeling om te bekijken wat er beter zou kunnen. Als je nog dingen tegenkomt of tips hebt, schroom dan niet om het bij ons neer te leggen. Alvast bedankt!

Reageer