beantwoord

fietskluis

• 27 december 2019
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Goeden dag,

Ik zou graag een fietskluis willen huren in Beilen, maar ik heb twijfels of mn fiets erin past....de diepte is nl maar 176 cm en de breedte slechts 74,50 cm....dan zou dus het stuur naar liks of rechts gebogen moeten worden en ik vraag me af of het dan past...kan ik 1 uitproberen, voirdat ik een abonnement afsluit?

Met vr gr Zeffie

Grt 

icon

Beste antwoord door Sanne NS 28 december 2019, 11:09

Hoi Zeffie, 

De maten van de fietskluis zoals vermeld op onze website, zijn ook de maten die de kluis daadwerkelijk heeft. Mocht jouw fiets langer zijn, dan vrees ik dat deze niet gaat passen in de fietskluis. Je weet zeker dat je fiets langer is? Want als je een normale fiets hebt, lijkt het mij dat deze zou moeten passen. De enige manier om dit dus uit te proberen is om iemand die een kluis heeft te vragen om te kijken of de fiets past. Een andere manier is er helaas niet. 

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Zeffie en welkom bij de NS Community,

Wij kunnen niet een fietskluis openen om te testen of je fiets erin past. Indien je iemand kent met een fietskluis kan je diegene vragen om het te proberen. De reden waarom dit niet kan is dat wij een sleutel van de kluis moeten opsturen. Dit gaat gepaard met kosten. Heb je een aangepaste fiets waardoor je niet zeker weet of dit wel past?

Nee hoor, het is een normale fiets linkt me, ook niet electrisch, maar als het zou moeten passen, kloppen dan de maten op de site wel? Mijn fiets is nl meer dan 1.90 lang en de kluis 1.76 diep, zegt de site. Dat is de reden voor de twijfel. 

Grt zeffie

Hoi Zeffie, 

De maten van de fietskluis zoals vermeld op onze website, zijn ook de maten die de kluis daadwerkelijk heeft. Mocht jouw fiets langer zijn, dan vrees ik dat deze niet gaat passen in de fietskluis. Je weet zeker dat je fiets langer is? Want als je een normale fiets hebt, lijkt het mij dat deze zou moeten passen. De enige manier om dit dus uit te proberen is om iemand die een kluis heeft te vragen om te kijken of de fiets past. Een andere manier is er helaas niet. 

Reageer