beantwoord

Fietskluis Lansingerland-Zoetermeer

• 28 oktober 2019
  • 30 reacties
  • 834 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Tot op heden nog geen inhoudelijke reactie. Ik ga de stationmanager weer aanhaken. 

Ik heb inmiddels contact gehad met betrokken partijen. Het station Zoetermeer-Lansingerland is niet door ProRail maar in opdracht van de gemeente gebouwd. Dit zorgt ervoor dat er een aantal dingen zijn die niet aan de eisen van ProRail voldoen. Daardoor duurt het ook erg lang voordat ProRail, en daarmee ook NS, het beheer van het station overneemt. We zijn hard aan het werk en in gesprek met alle partijen om het alsnog snel op te lossen. We proberen om in elk geval de OV-fiets en de fietskluizen op korte termijn al officieus in beheer te nemen zodat we in elk geval de service die reizigers van ons verwachten kunnen gaan leveren. Ik hoop dat dit snel los loopt. Kun je hiermee vooruit @Rob Ebike ? 

Jouke, 

heel veel dank voor je blijvende inzet voor ons. Zie de brief met sleutel graag tegemoet. 
groet,

rob 

Jouke, 

heel veel dank voor je blijvende inzet voor ons. Zie de brief met sleutel graag tegemoet. 
groet,

rob 

Ik ga ervan uit dat het nu verder los loopt. Het spijt me dat het zo lang heeft geduurd maar ik hoop met mijn vorige reactie toch wat van die frustratie heb kunnen wegnemen. 

Jouke, 

weet je of de verhuur is gestart? Nog geen brief ontvangen. Sta zelf als nummer 3 op de lijst. Hoor graag. 

Reageer