beantwoord

Fietskluis opzeggen: restitutieformulier?!

• 27 februari 2015
  • 4 reacties
  • 2162 Bekeken

Ik heb twee fietskluizen van de NS en die wil ik opzeggen. Nu staat er op de website van de NS het volgende:

" Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Stuur uw sleutel en het ingevulde restitutieformulier in een stevige envelop (sleutel bevestigd op stevige ondergrond) naar:
NS Fiets BV
Afdeling Opzeggingen
Postbus 2572
3500 GN Utrecht
Zodra wij deze ontvangen hebben, restitueren wij het overgebleven bedrag en de borg.
Naar boven Naar Abonnement "

Wáár is het formulier te vinden? Bij de vragen over sleutel kwijt of schade staat er wel een link naar het formulier, maar hierbij niet.
Ik heb al gegoogled en de halve site op de kop gezet, maar ik kan het formulier niet vinden...

Iemand een idee?

Bedankt!

léonie
icon

Beste antwoord door achterhoeker 28 februari 2015, 13:48

Jan ns, het gaat hier over fietskluizen - volgens mij is er geen sprake van een "stallinghouder" en zijn deze kluizen voornamelijk te vinden op onbemande stations. Ik heb vorig jaar een fietskluishuur opgezegd door de sleutel op karton te plakken en met een begeleidend briefje op te sturen. Geen formulier aan te pas gekomen, en al helemaal geen formulier dat ik ergens zou hebben moeten ophalen. Ik zou dat ook wel een heel vreemde manier vinden.
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het forum Léonie. Het restitutieformulier staat niet online. Je kan het formulier ophalen bij de stallinghouder van jouw stalling. Ik heb je topic verplaatst naar Op het station. Daar past je vraag beter thuis.
Reputatie 1
Jan ns, het gaat hier over fietskluizen - volgens mij is er geen sprake van een "stallinghouder" en zijn deze kluizen voornamelijk te vinden op onbemande stations. Ik heb vorig jaar een fietskluishuur opgezegd door de sleutel op karton te plakken en met een begeleidend briefje op te sturen. Geen formulier aan te pas gekomen, en al helemaal geen formulier dat ik ergens zou hebben moeten ophalen. Ik zou dat ook wel een heel vreemde manier vinden.
Bedankt voor je correctie. Als het vorig jaar op die manier is gelukt ga ik ervan uit dat dat nog steeds mogelijk is. Ik heb om terugkoppeling gevraagd bij NS-fiets of de informatie op de website juist is en zo ja, waar het formulier te vinden is.

@Léonie: je kan wachten op de terugkoppeling van mij. Zodra ik meer informatie heb zal ik dat hieronder plaatsen. Mocht je daar niet op willen of kunnen wachten dan is de afdeling bereikbaar via fietskluis@ns.nl.
Het antwoord van achterhoeker is inderdaad het juiste, dank daarvoor achterhoeker.

Reageer