beantwoord

Fietssleutel

• 9 september 2016
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Ik ben mijn fiets sleutel kwijt geraakt op het station.. maar misschien ligt hij in de fietsenstalling. Alleen weet ik het telefoonnummer van de fietsenstalling niet.. weten jullie Hoe ik dat moet doen??
icon

Beste antwoord door Janou NS 9 september 2016, 14:32

Hallo Ellen! En welkom op het NS forum, ik heb hier het nummer van de bewaakte fietsenstalling op station Leeuwarden, wellicht is dit het nummer wat je zoekt: 058-2139800
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge
Misschien is het wat handig om wat locaties te geven? Want ik weet nu niet op welk van de +/- 418 stations dit gebeurd is. Sommige fietsenstallingen hebben een telefoonnummer die in de telefoongids staat.
Leeuwarden.. ik heb al op verschillende websites gekeken maar weinig resultaat
Hallo Ellen! En welkom op het NS forum, ik heb hier het nummer van de bewaakte fietsenstalling op station Leeuwarden, wellicht is dit het nummer wat je zoekt: 058-2139800
Hallo Janou, bedankt voor het opzoeken maar dat nummer heb ik al geprobeerd en heeft geen bereik.. als nog bedankt
Oh vervelend, wat je eventueel ook zou kunnen doen is om contact op te nemen met onze gevonden voorwerpen afdeling, wellicht dat je sleutel al gevonden is en afgeleverd is bij een service balie. Bel hiervoor met: 030-751 51 55

Reageer