beantwoord

Flirt trein tijdens opening station Breda

• 3 september 2016
  • 2 reacties
  • 223 Bekeken

Goedenavond,

Aankomende week, donderdag 8 september vindt de officiële opening van station Breda plaats. Als ik mij niet vergist, komt in het weekend een aantal treinen naar Breda (Mat54, kameel en de FLIRT). Is het mogelijk dat je in de Flirt trein kan kijken net zoals dat deze week mogelijk was met de vernieuwde VIRM op station Rotterdam Centraal?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 7 september 2016, 12:28

Hoi Ismael. Helaas krijgen we de FLIRT niet naar Breda. Mijn collega heeft gekeken om als alternatief nog de vernieuwde VIRM naar Breda te hallen, maar die wordt gebruikt voor opleidingen bij Onnen.

Helaas dus geen vernieuwde VIRM of FLIRT in breda. Het wordt de Mat54 en Kameel.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Ismael. Helaas krijgen we de FLIRT niet naar Breda. Mijn collega heeft gekeken om als alternatief nog de vernieuwde VIRM naar Breda te hallen, maar die wordt gebruikt voor opleidingen bij Onnen.

Helaas dus geen vernieuwde VIRM of FLIRT in breda. Het wordt de Mat54 en Kameel.
Welkom op het forum IsmaelMosleh!

Ik ben er zelf niet van op de hoogte dat er ook een Flirt trein aanwezig zal zijn bij de opening. Ik ga echter mijn best doen om dit bij de stationsmanager van Breda na te vragen. Aangezien het wat kort dag is kan ik helaas geen reactie garanderen voor donderdag, maar ik ga m'n best doen. :)

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer