Flirt wacht ruimte NS stationTILBURG

• 12 november 2018
  • 0 reacties
  • 121 Bekeken

Wacht ruimte Station TILBURG
Hier een korte uittreksel c.q. korte inhoud. In begrijpelijk Nederlands een samenvatting! Dit dient voor de persoon een charmante dame in de wacht ruimte op 08-11-2018 donderdag van station TILBURG om17:00 uur tot 18:30. Dit betreft een flirt van mijn kant. Ik wil graag nog eens ontmoeten op station TILBURG. We hebben toen beide gewacht op de daluren wanneer we weer door de toegang poorten konden met onze OV-chipknip. We hebben het over onze rug tassen gehad. Er kwam te sprake hoeveel de rug tas van ieder ander gekost had. Die van jouw was 50 euro en die van mezelf 7 euro. Daar ging het niet om. Je moet toch ergens een gesprek over hebben. Verder hebben we het ook nog gehad, over waar onze reis heen zou gaan. Hoe kan het ook anders. Mijn reis ging naar Rotterdam Alexandrium daar ging ik naar de media markt om bepaalde CD’s en dvd van Michael Jackson te halen. Daarna ging ik naar Rotterdam centraal voor het zelfde doel. Daarna naar mijn woon plaats Dordrecht. Je heb mijn vertelt dat je reis naar Amsterdam ging. Met als doel om bekende c.q. vrienden te bezoeken. Als ik me dit alles goed herinnerd. En naar Rotterdam. Je vertelde dat je daar ben blijven slapen anders zou je wel erg laat terug zijn. Dit betreft een flirt van mijn kant. Ik wil de charmante dame graag nog eens ontmoeten op station TILBURG of op station van mijn woonplaats Dordrecht. Jij mag kiezen. Ik ben in afwachting van jouw reactie op NS community.
Veel liefs Arnold,…..😍🤗

0 reacties

Geen reactie

Reageer