beantwoord

Flyeren op het station

• 2 april 2014
  • 3 reacties
  • 1522 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo,

O.a. ik ben promotor voor Rebirth Festival, ze wilden graag dat ik om fietsen bij station Vught flyers niet. In de voorwaarde stond echter dat ik dan wel eerst toestemming moet vraag aan bv. de stations beheerder. Nu is mijn vraag dus of dit nodig is en zo ja, bij wie moet dit dan?

Mvg,

Gido
icon

Beste antwoord door Brian NS 3 april 2014, 10:44

Hallo Gido,

Welkom op ons forum. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'op het station. Zoals Hans al aangeeft heb je toestemming nodig om te flyeren op het station. Je kan via deze link een aanvraag doen voor flyeren op het station.
Bekijk origineel

3 reacties

Misschien kun je aan 'ze' vragen of ze via de reguliere kanalen reclame willen maken. Flyeren geeft zo'n rotzooi. Ik kan me niet voorstellen dat 'ze' na afloop de troep opruimen. Daarom hoop ik dat jij na afloop een flinke schadeclaim aan jouw broek krijgt van de gemeente Vught of van NS voor het vervuilen van de omgeving.
Hallo,

O.a. ik ben promotor voor Rebirth Festival, ze wilden graag dat ik om fietsen bij station Vught flyers niet. In de voorwaarde stond echter dat ik dan wel eerst toestemming moet vraag aan bv. de stations beheerder. Nu is mijn vraag dus of dit nodig is en zo ja, bij wie moet dit dan?

Mvg,

Gido

Als je het op grondgebied van de NS doet zul je toestemming moeten hebben van NS Stations.

Is het openbaar gebied, dan zou ik eens informeren bij de Gemeente Vught wat daarover in de APV staat.

Houd er met jouw acties wel rekening mee dat voorlopig tot 17 april geen treinen stoppen in Vught.

Gr.
Hans

Hallo Gido,

Welkom op ons forum. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'op het station. Zoals Hans al aangeeft heb je toestemming nodig om te flyeren op het station. Je kan via deze link een aanvraag doen voor flyeren op het station.

Reageer