beantwoord

Fout bij inchecken

• 2 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Zondag 1 okt 2017 met de trein van Valkenburg naar Sittard met een overstap in Heerlen. In Valkenburg ingecheckt en in Heerlen uitgecheckt. Toen ik echter in wilde checken voor de rit Heerlen - Sittard meldde de automaat dat ik al was uitgecheckt en kon dus niet opnieuw inchecken. Ook niet bij een andere paal. De conductrice van de trein wist ook niet wat er fout ging en vertelde ons toch maar gewoon in te stappen. Tijdens de rit is ze nog langsgekomen om het op te lossen, maar ze dacht aan een storing. In Sittard bij het verlaten van het station opnieuw de kaart gebruikt om het poortje te openen. Nu blijkt uit mijn vervoershistorie dat er op dat moment 10 euro van mijn kaart is afgeschreven. En dat dus ook bij mijn vrouw. 20 euro dus. Kassa.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 2 oktober 2017, 12:36

Hallo cdekkers en welkom op het NS Serviceforum,

Ik heb het vermoeden dat je probleem al in dit topic is opgelost. Na het uitchecken kan je niet binnen 100 seconden inchecken bij poortjes/paaltjes die zowel een in- als een uitcheck registreren. Wel kan je gelijk weer inchecken bij een ander paaltje/poortje als waar de eerste incheck had plaatsgevonden. Via deze website kan je daar meer informatie over vinden.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo cdekkers en welkom op het NS Serviceforum,

Ik heb het vermoeden dat je probleem al in dit topic is opgelost. Na het uitchecken kan je niet binnen 100 seconden inchecken bij poortjes/paaltjes die zowel een in- als een uitcheck registreren. Wel kan je gelijk weer inchecken bij een ander paaltje/poortje als waar de eerste incheck had plaatsgevonden. Via deze website kan je daar meer informatie over vinden.

Reageer