Skip to main content
Antwoord

Fout tijdens registratie

  • December 30, 2022
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

er is een fout opgetreden bij het inschrijven bij de ingang van het station.  Mijn Ns.nl-account zegt dat ik nog geen restitutie kan aanvragen.  Wanneer kan ik een terugbetaling aanvragen?

Beste antwoord door Aurora NS

Welkom op de NS Community, OV. Mytina.

Het terugvragen van een gemiste in- of uitcheck kan soms wat tijd in beslag nemen, zeker als je NS Flex hebt. Over het algemeen kun je na een paar dagen de reis (laten) corrigeren.

1 reactie

Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2022

Welkom op de NS Community, OV. Mytina.

Het terugvragen van een gemiste in- of uitcheck kan soms wat tijd in beslag nemen, zeker als je NS Flex hebt. Over het algemeen kun je na een paar dagen de reis (laten) corrigeren.