beantwoord

Foutief tijdstip incheck tijdstip station Den Haag Centraal 2 juli 2015

  • 21 juli 2015
  • 7 reacties
  • 213 Bekeken

Op donderdag 2 juli ben ik rond 17:30 uur ingecheckt op station Den Haag Centraal. Op mijn reishistorie staat echter een inchecktijd 15:06 uur. Hebben meer reizigers dit gehad op 2 juli jl. op station Den Haag Centraal?

Reden van deze vraag is dat om 17:30 uur er geen treinen reden richting Gouda op last van de politie. Met vertraging aangekomen in Gouda (door opgehaald te zijn vanuit Zoetermeer). NS wil mijn aanvraag 'Geld terug bij vertraging' niet honoreren omdat op moment van het inchecktijdstip er nog geen vertraging was.
icon

Beste antwoord door MartinK 22 juli 2015, 13:59

Op donderdag 2 juli ben ik rond 17:30 uur ingecheckt op station Den Haag Centraal. Op mijn reishistorie staat echter een inchecktijd 15:06 uur. Hebben meer reizigers dit gehad op 2 juli jl. op station Den Haag Centraal?

Reden van deze vraag is dat om 17:30 uur er geen treinen reden richting Gouda op last van de politie. Met vertraging aangekomen in Gouda (door opgehaald te zijn vanuit Zoetermeer). NS wil mijn aanvraag 'Geld terug bij vertraging' niet honoreren omdat op moment van het inchecktijdstip er nog geen vertraging was.


Goedemorgen MartinK en welkom op het NS Forum. Ik snap dat je hiervan raar op kijkt! In dit geval wil ik je adviseren contact te zoeken met de telefonische klantenservice. Zij kunnen namelijk je claim voor je bekijken. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).


Probleem lijkt vooralsnog opgelost met behulp van de klantenservice.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Als dit inderdaad zo is, gewoon bezwaar aantekenen tegen de afwijziging en als dat niet helpt ook maar contact opnemen met www.ovloket.nl.

NS moet gewoon zorgen dat ze hun spullenboel in orde hebben!
Op donderdag 2 juli ben ik rond 17:30 uur ingecheckt op station Den Haag Centraal. Op mijn reishistorie staat echter een inchecktijd 15:06 uur. Hebben meer reizigers dit gehad op 2 juli jl. op station Den Haag Centraal?

Reden van deze vraag is dat om 17:30 uur er geen treinen reden richting Gouda op last van de politie. Met vertraging aangekomen in Gouda (door opgehaald te zijn vanuit Zoetermeer). NS wil mijn aanvraag 'Geld terug bij vertraging' niet honoreren omdat op moment van het inchecktijdstip er nog geen vertraging was.


Goedemorgen MartinK en welkom op het NS Forum. Ik snap dat je hiervan raar op kijkt! In dit geval wil ik je adviseren contact te zoeken met de telefonische klantenservice. Zij kunnen namelijk je claim voor je bekijken. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Op donderdag 2 juli ben ik rond 17:30 uur ingecheckt op station Den Haag Centraal. Op mijn reishistorie staat echter een inchecktijd 15:06 uur. Hebben meer reizigers dit gehad op 2 juli jl. op station Den Haag Centraal?

Reden van deze vraag is dat om 17:30 uur er geen treinen reden richting Gouda op last van de politie. Met vertraging aangekomen in Gouda (door opgehaald te zijn vanuit Zoetermeer). NS wil mijn aanvraag 'Geld terug bij vertraging' niet honoreren omdat op moment van het inchecktijdstip er nog geen vertraging was.


Goedemorgen MartinK en welkom op het NS Forum. Ik snap dat je hiervan raar op kijkt! In dit geval wil ik je adviseren contact te zoeken met de telefonische klantenservice. Zij kunnen namelijk je claim voor je bekijken. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).


Probleem lijkt vooralsnog opgelost met behulp van de klantenservice.
Goed om te horen, Martin!

Mocht je nog vragen hebben, of heb je ons toch nog ergens bij nodig, dan hoor ik dat graag.
Hoe kan de tijd op een incheckpaaltje verkeerd staan ??

Dit kan wel grote gevolgen hebben voor reizigers ivm GTBV en wel/geen korting.
We weten niet wat de oplossing is helaas.
Dit is een signaal dat nog niet bij ons bekend is. Zodra ik wij meerdere signalen krijgen, gaan we het onderzoeken. Gelukkig is deze kwestie opgelost.

Reageer