beantwoord

Foutieve informatieborden Utrecht Centraal

• 19 november 2014
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Reputatie 1
Het valt mij op dat op station Utrecht Centraal de informatieborden op de perrons niet kloppen. Het gaat om de borden op de perrons bij de Noordtunnel. Daarop staat vermeld dat dat je via die tunnel naar spoor 19 kan lopen en dat kan niet. Via de tunnel kan je maar tot spoor 15 komen en niet bij de sporen 18 en 19. En spoor 16 en 17 bestaan geloof ik niet...

Wellicht is het de bedoeling dat in de toekomst je wel op spoor 18/19 kan komen via de Noordtunnel, maar nu niet en dus zijn de borden onjuist. Zouden de borden aangepast kunnen worden? Voor wie er niet bekend is kan dat nogal misleidend zijn.

Het gaat dus om de borden met erop: Spoor x t/m 19
icon

Beste antwoord door Jan NS 19 november 2014, 18:48

Hallo Stefan, ik ga een collega ter plaatse de situatie laten bekijken. Mocht de informatie niet kloppen, dan gaan we dit aanpassen. Bedankt voor je duidelijke melding.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Stefan, ik ga een collega ter plaatse de situatie laten bekijken. Mocht de informatie niet kloppen, dan gaan we dit aanpassen. Bedankt voor je duidelijke melding.
Reputatie 1
Ondertussen is de informatie nog steeds foutief. Zelfs in een artikel van gisteren op nu.nl (vanwege bommelding) werd er gemeld dat je via de Noordtunnel alle perrons kon bereiken. Dat kan dus niet (meer)...
Stefan, wie weet werkt het sneller als jij het probleem rechtstreeks aan Prorail meldt:
Doe een melding op het webformulier van Prorail: http://www.prorail.nl/contact . Klikken op 'reizigers' of 'omwonenden' tot je kunt klikken op 'contactformulier'.

Reageer