beantwoord

Foutmelding fietsenstalling

  • 7 September 2015
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

de afgelopen paar keer krijg ik melding bij het willen stallen van de fiets (via bankpas) dat de fiets al binnen is. Dit is niet zo. Een medewerker helpt mij dan naar binnen. Echter bij het verlaten van de stalling zou ik volgens de betaalpaal 3,75 moeten betalen, terwijl ik één dag gestald heb (12 tot 16 uur). Hoe is mijn pas te deactiveren en dat ik de volgende keer weer netjes naar binnen kan?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 8 September 2015, 17:23

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum. Ik heb je topic doorgezet naar NS/OV-Fiets en hoop spoedig op terugkoppeling.
De afdeling NS/OV-Fiets zal in dit specifieke geval even persoonlijk met je moeten kijken naar de situatie inkabo. Je kunt ze bellen op nummer 030 - 751 51 55 (optie 2 en vervolgens optie 3). Zij hebben inzage in jouw product.

Reageer