Frisdrank automaten station zwolle | NS Community
beantwoord

Frisdrank automaten station zwolle

  • 13 September 2022
  • 6 reacties
  • 417 Bekeken

Na sluitingstijd van de ah kun je nergens meer wat drinken halen op station Zwolle. Er staat een automaat maar die staat op dit moment achter slot en grendel. Het zou heeel fijn zijn als die weer te gebruiken is als alles dicht is. 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 14 September 2022, 10:41

Bekijk origineel

6 reacties

Goedemorgen Reizendelfje en welkom bij de NS Community!

Ik ben niet bekend met de huidige situatie van station Zwolle, staat deze automaat in een gebied wat niet bereikbaar is, of is de automaat zelf afgesloten?

Goedemorgen Stijn, 

De automaat staat nu in een ruimte dat in de avond dicht gaat (waar ook de Starbucks zit). Voorheen stond de automaat buiten op het perron zodat je er altijd bij kon.

Groetjes Reizendelfje

Ik ga er melding van maken, dankjewel Reizendelfje!

Ik ga er melding van maken, dankjewel Reizendelfje!

Beste Aurora,

Het is inmiddels 7 maanden later en tot op heden zijn er nog steeds geen automaten bereikbaar gedurende de late uurtjes. Enige kans dat hier opnieuw naar gekeken kan worden?

M.v.g.

Heijdelberger

Hoi Heijdelberger en welkom bij onze Community.

Aurora heeft het verbetervoorstel ingediend, maar dat is helaas geen garantie dat er snel iets verandert. Het brengt in ieder geval een boodschap af naar het verantwoordelijke team dat er een wens is voor een automaat die 24/7 beschikbaar is. Ik zal het verbetervoorstel zelf nogmaals indienen. Hopelijk zie je hier snel verbetering.

Reputatie 7
Badge

Dat voorstel is 7 maanden geleden ingediend. Ik neem dan aan dat er niks mogelijk is als het gaat om die automaat? Of gaan de ambtelijke molens heel langzaam?

Reageer