beantwoord

Gaan de gewijzigde vertreksporen op station Breda nog veranderen?

• 18 november 2014
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
In Breda moet ik overstappen van de sprinter uit Den Haag Centraal naar de Intercity richting Venlo. Het vertrekspoor van de sprinter is echter veranderd, waardoor veel mensen uit de sprinter de intercity missen. Er gaan namelijk veel mensen met de intercity die uit de sprinter komen. Kan hier misschien iets aan gedaan worden, zodat de intercity misschien iets langer wacht of de sprinter weer op het oude vertrekspoor aankomt. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 18 november 2014, 17:53

Welkom op het NS serviceforum anoniem20. Leuk dat je het gevonden hebt. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar het subforum op het station, omdat het daar beter tot zijn recht komt. Kan je misschien aangeven op welke tijdstippen en dagen je hier last van hebt? Dan ga ik even kijken wat ik voor je kan betekenen.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS serviceforum anoniem20. Leuk dat je het gevonden hebt. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar het subforum op het station, omdat het daar beter tot zijn recht komt. Kan je misschien aangeven op welke tijdstippen en dagen je hier last van hebt? Dan ga ik even kijken wat ik voor je kan betekenen.

Reageer