beantwoord

gebrek aan service fietsenstalling Moreelsepark

• 28 september 2020
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Vanavond rond 17:00 uur verliet ik, met velen anderen, de fietsenstalling op Utrecht CS, bij het Moreelsepark. De medewerker daar werkte tergend langzaam waardoor een ontzettend lange rij ontstond en was zeer onvriendelijk naar klanten. Normaal zou ik hier aan voorbij gaan, maar dit was echt onder de maat. Hoe hoog heeft NS service centraal staan bij de fietsenstalling vroeg ik mij af bij het meemaken van deze medewerker.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 28 september 2020, 18:21

Goedenavond MTM en welkom bij de NS Community!

Het spijt me om te lezen dat je een onaangename ervaring had met deze medewerker. We streven er natuurlijk aan om medewerkers altijd service gericht te laten werken, ik vind het dan ook jammer om te lezen dat deze medewerker dat niet was. Als je wilt kan ik hier een klacht over doorzetten zodat dit wordt besproken tussen de medewerker en zijn of haar teamleider.

Bekijk origineel

3 reacties

Goedenavond MTM en welkom bij de NS Community!

Het spijt me om te lezen dat je een onaangename ervaring had met deze medewerker. We streven er natuurlijk aan om medewerkers altijd service gericht te laten werken, ik vind het dan ook jammer om te lezen dat deze medewerker dat niet was. Als je wilt kan ik hier een klacht over doorzetten zodat dit wordt besproken tussen de medewerker en zijn of haar teamleider.

Beste Stijn,

dank voor je snelle bericht. Dat lijkt me een goed plan. Als ik daar nog iets kan / moet betekenen dan hoor ik het graag.

Dank en groet!

Je hebt in je eerste bericht al voldoende informatie gegeven, dus ik heb de klacht bij deze doorgezet.

Reageer