beantwoord

Geen bagagevoorzieningen Station Den Haag CS

• 12 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 212 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Net van een kort vakantietripje thuisgekomen. Wilde in Den Haag nog even wat lekkere spullen ophalen en onderbrak daar dus mijn treinreis. Had een koffer en een fiets mee en wilde mijn koffer dus in een bagagekluis doen. Twee medewerkers waren bezig met de kluisjes en waren op de betaalautomaten stickers met defect aan het plakken. Zij waren net klaar maar deelde mij mee dat de achterste serie kluisjes nog wel werkten. Ik heb vervolgens een aantal kluisjes geprobeerd maar telkenmale als ik wilde betalen werd de transactie afgebroken. Deze waren dus ook defect.

Ik vind het een zeer slechte zaak dat op een dergelijk groot treinstation dit soort voorzieningen ontbreken. Diverse toeristen die naast mij stondenwaren hierover ook niet te spreken. Ik heb mijn grieven nog gedeponeerd bij de infobaliemedewerker. Deze reageerde heel laconiek stelde dat het station midden in een verbouwing zat en kwam uiteindelijk met zoiets van "pech gehad".

Uiteindelijk maar naar Station Hollands Spoor gefietst en daar wel mijn bagage in een kluis kunnen deponeren. Voor de vele buitenlandse toeristen was dit natuurlijk geen oplossing.

Voor de nederlandpromotie wederom een slechte zaak.
icon

Beste antwoord door Stephan NS 13 augustus 2014, 11:21

Beste hlubbers,

Je onvrede over de bagagekluizen op Den Haag CS kan ik begrijpen, maar je geeft aan dat deze voorziening ontbreekt op dit station. Dat is natuurlijk niet het geval, de kluizen zijn wel degelijk aanwezig. Het is zeker lastig dat deze kluizen defect zijn, maar dit is vaak van korte duur. Hopelijk werken de kluizen de volgende keer wel weer, en gelukkig is het gelukt om je bagage op Den Haag HS een plek te geven.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

1 reactie

Beste hlubbers,

Je onvrede over de bagagekluizen op Den Haag CS kan ik begrijpen, maar je geeft aan dat deze voorziening ontbreekt op dit station. Dat is natuurlijk niet het geval, de kluizen zijn wel degelijk aanwezig. Het is zeker lastig dat deze kluizen defect zijn, maar dit is vaak van korte duur. Hopelijk werken de kluizen de volgende keer wel weer, en gelukkig is het gelukt om je bagage op Den Haag HS een plek te geven.

Groet,
Stephan

Reageer