beantwoord

Geen eerste trein

• 12 januari 2017
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Rijdt er nog 1 trein waar je misschien mee op tijd kint komen rijdt die ook niet. Fijn hoor. Het is echt heeeeeeel dlecht geregeld. Dinsdag 2,5 uur er over gedaan en nu weer kansloos. Toen ik net thuis weg fietste stond hij er nog op .
Jullie willen echt van het werkvolk af en alleen nog studenten . Ben heeeeel boos. Op station Tilburg voor trein naar Dordrecht 5.49 ( ja echt zo vroeg moet om 7.30 werken) maar dat haal ik niet . BEDANKT
icon

Beste antwoord door Miriam NS 12 januari 2017, 12:25

Hallo Heepy, super vervelend dat je vanmorgen vertraging hebt opgelopen. Ik heb even voor je nagevraagd wat de oorzaak was dat deze trein is uitgevallen, maar de exacte reden helaas niet kunnen achterhalen. Wel heb ik direct je signaal hierover doorgegeven en hoop ik dat dit niet weer zal voorkomen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Heepy, super vervelend dat je vanmorgen vertraging hebt opgelopen. Ik heb even voor je nagevraagd wat de oorzaak was dat deze trein is uitgevallen, maar de exacte reden helaas niet kunnen achterhalen. Wel heb ik direct je signaal hierover doorgegeven en hoop ik dat dit niet weer zal voorkomen.

Reageer