het is te zot voor woorden dat je een los plastic kaartje zou moeten kopen dat ook nog eens 1 euro duurder is, terwijl je een kortingskaart hebt.
het wordt reizigers onmogelijk gemaakt om op een soepele manier met de trein te reizen.
ik zou voorstellen plaats op de perrons van amsterdam holendrecht en Bijlmer een in/uitcheck punt te plaatsen. een jaar geleden was zo'n incheckpunt er op het perron van holendrecht, waarom de ns dat weggehaald heeft snap ik echt niet.
Beste antwoord door Herman NS
Hallo Moniqueb,
Hierover zijn inmiddels meer meldingen geweest en dit is inmiddels intern doorgezet. Op dit moment zou ik niet anders kunnen adviseren dan toch uit- en in te checken. Verder zou het bij een Voordeelurenabonnement voorlopig nog even mogelijk zijn om met een e-ticket te reizen, maar ik weet niet of dit het kortingsabonnement is wat jij bedoelt.
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'op het station'.
Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel
Hierover zijn inmiddels meer meldingen geweest en dit is inmiddels intern doorgezet. Op dit moment zou ik niet anders kunnen adviseren dan toch uit- en in te checken. Verder zou het bij een Voordeelurenabonnement voorlopig nog even mogelijk zijn om met een e-ticket te reizen, maar ik weet niet of dit het kortingsabonnement is wat jij bedoelt.
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'op het station'.
Vriendelijke groet,
Herman NS