beantwoord

Geen jaarkaart / jaarabonnenment fietsenstalling kopen?

• 22 september 2015
  • 8 reacties
  • 204 Bekeken

• Sprinter
  • 3 reacties
Volgende week loopt mijn jaarabonnement voor de fietsenstalling in Arnhem af. In de fietsenstalling aan de Sonsbeekzijde hangt nu een briefje met het advies voorlopig geen nieuwe jaarkaarten meer te kopen. Zie foto.

Omdat de NS iets gaat aanpassen moet ik nu een duurder maandabonnement gaan kopen voor 1 maand? Dat lijkt me de omgekeerde wereld. Of mag ik in oktober gratis stallen omdat ik al jarenlang vast klant ben? Dat zou ik een mooi gebaar vinden.

Kan iemand vertellen wat precies de plannen zijn met deze fietsenstalling?
Gaan de nieuwe plannen daadwerkelijk in november van start of kan dit ook uitlopen?
icon

Beste antwoord door Inge NS 22 september 2015, 16:16

Welkom op het forum wWw! Dit heeft waarschijnlijk te maken met een overstap op stallen op rekening. Ik weet hier zelf helaas het fijne niet van af en wil je daarom aanraden om meer informatie op te vragen bij de afdeling NS Fiets. Het is het handigst om daarvoor een e-mail te sturen naar fietskluis@ns.nl.
Bekijk origineel

8 reacties

Welkom op het forum wWw! Dit heeft waarschijnlijk te maken met een overstap op stallen op rekening. Ik weet hier zelf helaas het fijne niet van af en wil je daarom aanraden om meer informatie op te vragen bij de afdeling NS Fiets. Het is het handigst om daarvoor een e-mail te sturen naar fietskluis@ns.nl.
In het verleden hebben jullie vaker aangegeven dat een reactie op brieven of e-mails 4 tot 6 weken op zich kan laten wachten. Ik begrijp uit de vraag van www dat hij of zij voor volgende week een beslissing zal moeten nemen en betwijfel daarom of e-mail het juiste communicatiekanaal is om bijtijds een antwoord te krijgen.
Bij brieven kan dit inderdaad langer duren, maar e-mails worden gemiddeld binnen 5 werkdagen afgehandeld.
Morgen moet ik een nieuw abonnement maar ik heb nog geen reactie op mijn mail..... alleen dat het doorgestuurd is naar de juiste afdeling...

De stalling zelf zegt dat ik twee keer een maandabonnement moet nemen --> 28 euro terwijl nieuwe jaarkaarten 55 euro gaan kosten...
Het A4-tje blijkt een actie van de stallingshouder te zijn. Ik kan je bij deze adviseren weer gewoon een nieuw jaarabonnement te nemen.
Hoe bedoel je dat? Een actie vd stallingshouder?
Het A4-tje dat je hier post is geen officieel bericht vanuit NS of NS-Fiets. Volgens de afdeling kun je gewoon een jaarabonnement aanschaffen en dit A4-tje negeren.
Maar ja, dan wel twee keer zo duur dan het beoogde abonnement...

Reageer