Geen kaart uit de automaat, wel betaald

  • 17 juli 2014
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo
Afgelopen zondag toen ik van Amsterdam CS naar Delft ging, heb ik 3 railrunners gekocht en betaald met muntgeld.
Deze kwamen er netjes uit.
Toen ik een enkele reis kocht van 13,40 en ik er 14,00 in gooide, kreeg ik netjes 0,60 terug uit de automaat maar echter geen treinkaartje!
Na een hoop gedoe met een NS medewerker heb ik in haar bijzijn een nieuwe gekocht, en heeft zij naar de service desk oid gebeld en waren ze allemaal wel geregistreerd.
Ze raadde me aan via NS.nl de 13,40 terug te laten halen, maar hoe doe ik dat??
Ik weet de tijdstippen, en ook de code van de automaat.

Groet, Jolanda

1 reactie

Hallo Jolanda,

Welkom op het NS serviceforum. Via de site is het niet mogelijk om hier restitutie voor terug te vragen. Het kan wel bij onze telefonische klantenservice of via een van de moderaters op dit forum. Je kunt dan een privebericht sturen met je gegevens.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'.

Reageer