geen lift en geen roltrap amsterdam zuid zwanger en reizend met kinderwagen

• 17 april 2021
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

6 maanden zwanger en met baby reizend in kinderwagen. kom ik op station zuid doet en de lift naar het perron het niet en is de roltrap defect. dit zou echt niet moeten kunnen. gelukkig kon ik wat mensen vragen de kinderwagen de trap op te tillen. ondertussen ben ik bijna 8 maanden zwanger en zie ik er tegenop mijn ouders op te zoeken per trein omdat ik nu zelf ook minder makkelijk trap kan lopen. het zou niet mogen gebeuren dat zowel de lift als de roltrap defect zijn. Kom ik in Den Bosch na 2,5 uur door vertragingen wil ik naar het invalidetoilet maar moet ik met muntgeld betalen wat ik niet bij me heb en wil ik gebruik maken van het gewone toilet moet ik een trap af, wat niet kan met kinderwagen. Gelukkig liet de meneer bij de na klantenservice me van hun toilet gebruik maken. Maar goed, wederom niet erg klantvriendelijk en zeer ouderwets dat het invalidetoilet enkel met muntgeld werkt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Bij de westuitgang in Den Bosch is ook zowel de lift als de roltrap defect.

Goedemiddag Heleenh en welkom op de NS Community. 

Ik heb de melding van de lift doorgezet! Sorry dat je hier zoveel problemen mee hebt ondervonden.

Reputatie 7
Badge +3

@Heleenh Een lift hoort het gewoon te doen, goed dat je er melding van maakt. Maar 8 maanden zwanger en met de trein er op uit voor een bezoekje in Coronatijd? 

Reageer