beantwoord

Geen omroepberichten op Tilburg over vertraagde trein naar Eindhoven

• 13 juli 2017
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Donderdag 13 juli:
trein van 9:51 naar Eindhoven heeft 20 minuten vertraging. Reisinformatie in de app geeft 5 minuten aan. Daarnaast wordt er niks omgeroepen over deze vertraging en het opheffen van de trein van 10:21.
Wel wordt er omgeroepen over defecte spoorbrug in Amsterdam.

Kan iemand mij uitleggen waarom dat zo is?
icon

Beste antwoord door Loes 13 juli 2017, 19:46

Ik heb vandaag dienst gehad op de 1100 en ik ben vandaag bijgestuurd in mijn dienst. Van mijn collega, die de collega van onze bijsturing aan de lijn had, is er korte tijd een wisselstoring op de HSL geweest. Daardoor heeft de trein van 09.51 uur (treinnr 1131) veel vertraging opgelopen en is besloten de trein (treinnr 1133) erna niet te laten rijden in de reizigersdienst. De vertraagde trein 1131 is kort gekeerd in Eindhoven op de 1134 en de 1136 is gestart vanuit Breda.

Op de vraag waarom er niet is omgeroepen heb ik helaas geen antwoord. In Eindhoven liep de omroep tav een spoorwijziging ook verre van vlekkeloos.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb vandaag dienst gehad op de 1100 en ik ben vandaag bijgestuurd in mijn dienst. Van mijn collega, die de collega van onze bijsturing aan de lijn had, is er korte tijd een wisselstoring op de HSL geweest. Daardoor heeft de trein van 09.51 uur (treinnr 1131) veel vertraging opgelopen en is besloten de trein (treinnr 1133) erna niet te laten rijden in de reizigersdienst. De vertraagde trein 1131 is kort gekeerd in Eindhoven op de 1134 en de 1136 is gestart vanuit Breda.

Op de vraag waarom er niet is omgeroepen heb ik helaas geen antwoord. In Eindhoven liep de omroep tav een spoorwijziging ook verre van vlekkeloos.
Hallo RutgerBroekman,

Wat Loes zegt had ik zo snel niet op kunnen zoeken, maar is juist. Het is soms lastig om naast en/of tijdens het bijsturen van het treinverkeer ook juiste informatie te verstrekken. Ik betwijfel of dit hier ook het geval is geweest, maar om heel eerlijk te zijn is voor mij nagenoeg onmogelijk om na te zoeken. Ik heb een melding uitgezet over onduidelijke reisinformatie op het station. Bedankt voor de feedback en laat je het weten als ik je nog kan helpen?
@Arnold

Ik speel wel een beetje vals, aangezien ik zelf dienst deed op oa de 1136. Dan krijg je vaak de info uit eerste hand 😉.

Reageer