beantwoord

Geen treinen vanaf Vleuten

• 2 maart 2015
  • 5 reacties
  • 199 Bekeken

Vanmorgen wilde ik om 06:46 uur de trein vanaf station Vleuten naar Utrecht Centraal nemen om vervolgens naar Amsterdam Bijlmer te gaan. Alleen bleek dat de treinen naar UC niet reden en ik daarom met de auto naar Amsterdam Bijlmer ben gegaan. Ook de treinen vanaf UC naar Amsterdam Bijlmer reden niet, ik had dus geen mogelijkheid om om 07:30 uur op het werk aan te komen.
Hierdoor heb ik dubbele kosten in het reizen, want ik ben in het bezit van een traject vrij abonnement Vleuten - Amsterdam Bijlmer. Kan ik hierin kosten terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 2 maart 2015, 16:54

Spijtig om te lezen dat je reis vandaag zo gelopen is. Voor een antwoord op je vraag verwijs ik je graag naar dit topic.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum in de trein verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt.
Bekijk origineel

5 reacties

Spijtig om te lezen dat je reis vandaag zo gelopen is. Voor een antwoord op je vraag verwijs ik je graag naar dit topic.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum in de trein verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt.
Ik neem aan dat HennyP in aanmerking komt voor vergoeding van 1/250e deel van de abonnementskosten, zoals in dit topic werd aangegeven.

Overigens denk ik niet dat dit topic tot zijn recht komt in het subforum "in de trein" want het hele probleem was nu juist dat HennyP niet kon reizen in de trein...
Misschien een nieuw subforum ? Vertragingen ?:D

Heeft dat topic daar iets mee te maken dan ? Dat gaat over aanvullende kosten vergoeding.

Ja hier ook zie ik nu.
HennyP kan, zoals in dat andere topic ook wordt aangegeven, een claim indienen voor Geld terug bij Vertraging + een begeleidend schrijven waarin er uitgelegd wordt met de auto te hebben gereisd. Ik zal het topic naar op het station verplaatsen.

Reageer