beantwoord

Geen vertrekinformatie meer

• 18 november 2015
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Op station Deventer kan ik beneden nergens meer zien naar welk perron ik moet gaan voor een bepaalde bestemming (de gele borden). Pas wanneer ik omhoog ben gegaan naar een perron kan ik er achter komen of ik goed ben of iet.
Ik weet dat de NS minder vaste info wil, maar dit is wel erg kort door de bocht.
Niet iedereen heeft een smartphone op zak.
icon

Beste antwoord door Brian NS 19 november 2015, 12:16

Beste breukerk,

Welkom op het NS Serviceforum. De gele vertrekstaten zijn daar inderdaad niet meer aanwezig en er is voor gekozen om de overige op centrale plekken te hangen. Ze zijn dus nog wel op het station aanwezig. Die informatie is, zoals de Luchtmacht 2 aangeeft, te vinden bij de ingang van het station en natuurlijk op het perron zelf. Desondanks zal ik je feedback doorgeven.
Bekijk origineel

2 reacties

De informatie staat gewoon op de elektronische borden bij de ingang van het station.
En het is nou niet bepaald zo dat het stikt van de perrons op station Deventer.
Beste breukerk,

Welkom op het NS Serviceforum. De gele vertrekstaten zijn daar inderdaad niet meer aanwezig en er is voor gekozen om de overige op centrale plekken te hangen. Ze zijn dus nog wel op het station aanwezig. Die informatie is, zoals de Luchtmacht 2 aangeeft, te vinden bij de ingang van het station en natuurlijk op het perron zelf. Desondanks zal ik je feedback doorgeven.

Reageer