Geen vraag maar een compliment

• 1 August 2015
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Graag wil ik de NS een compliment geven op de wijze hoe ik geholpen ben om met een scootmobiel van Sittard naar Zoetermeer te komen. Op elk station werd ik geholpen met het inrijden en uitrijden. Ik werd in Utrecht helemaal naar een ander perron begeleid. Helemaal geweldig NS deze service. Ik heb sinds kort primair progressieve MS maar weet nu dat ik een stukje vrijheid heb gekregen.
NS bedankt.

3 reacties

Hoi Assepoester,

Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo positief bent over de hulp die je hebt gehad van mijn collega's, maar ook heel bijzonder om te lezen dat je hierdoor ondanks je ziekte een gevoel van vrijheid hebt ervaren.

Mocht je nog weten op welke tijden en locaties je bent geholpen, dan zou ik heel graag jouw compliment doorspelen aan de medewerkers die jou hebben geholpen!

Bedankt dat je dit met ons wilde delen!
Ik ben op 1-8-2015 om 17.00 uur vertrokken uit Sittard, via, Eindhoven, Utrecht naar Zoetermeer.

Hoi Assepoester,

Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo positief bent over de hulp die je hebt gehad van mijn collega's, maar ook heel bijzonder om te lezen dat je hierdoor ondanks je ziekte een gevoel van vrijheid hebt ervaren.

Mocht je nog weten op welke tijden en locaties je bent geholpen, dan zou ik heel graag jouw compliment doorspelen aan de medewerkers die jou hebben geholpen!

Bedankt dat je dit met ons wilde delen!
Bedankt! Ik ga het intern doorzetten!

Reageer