beantwoord

Gek poortje NS Rotterdam CS onnodig ingecheckt

• 30 januari 2017
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Goedendag,

Ik was vorige week op Rotterdam CS en zag een gek NS poortje en soort van per ongeluk heb ik daar ingecheckt, om vervolgens nog een keer in te checken, omdat ik dacht dat ik dan mijn eerste keer inchecken ongedaan zou maken.

Dom dom, want nu is er ongewild en ten onrechte (want heb nergens gebruik van gemaakt, behalve van het inchecckpaaltje dus) 2 x 4 euro afgeschreven.

Kan ik dat terug krijgen?

Alvast hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door mrfreeze 30 januari 2017, 17:17

Als het om 4 euro gaat, heeft u waarschijnlijk bij de RET (metro) ingecheckt. U zult dan ook met hen contact op moeten nemen om het weer terug te krijgen.
Dat kunt u met dit formulier doen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als het om 4 euro gaat, heeft u waarschijnlijk bij de RET (metro) ingecheckt. U zult dan ook met hen contact op moeten nemen om het weer terug te krijgen.

Bedankt! Denk dat dit inderdaad het geval was. Er waren namelijk liften die naar beneden gingen (dus je checkte in om in die lift te gaan) en de metro is ondergronds neem ik aan. Lift - ondergronds; ik zie een link.

Dankjewel!

Reageer