beantwoord

geld retour taxi

  • 27 March 2023
  • 8 reacties
  • 272 Bekeken

Beste NS,

 

Afgelopen Zaterdagnacht heb ik een taxi moeten nemen van Enschede Centraal naar Hengelo. 

De schuifdeur van de beveiligde fietsenstalling opende niet. (De deur opende maar ongeveer drie cm).Ook niet na het activeren van de drukknop. Personeel was niet aanwezig, de intercom werkte niet en de NS was via de telefoon niet te bereiken.

 

Ik heb vandaag contact opgenomen met de klantenservice van de NS. Deze vertelde mij dat ik online een claim kan indienen, maar ik kom er niet uit op de NS-site...

 

Gegroet,

 

Jeroen 

icon

Beste antwoord door MoDe 28 March 2023, 01:08

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hebben ze ook verteld of jouw claim gehonoreerd gaat worden? In de regel worden zelfgeregelde taxi's niet vergoed. NS is 24/7 per telefoon te bereiken en ook via social media. Ik snap dat het heel vervelend was dat je niet met de fiets weg kon, maar reken nergens op. Al zou NS jou wel tegemoet moeten komen als de oorzaak ben hen ligt is mijn mening.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien bedoelde de klantenservice dit restitutieformulier https://www.ns.nl/formulieren/declaratie-indienen.html waarvan je maar moet weten dat het bestaat want anders vind je het volgens mij niet.

Als de klantenservice het advies geeft om in een geval als dit online een claim in te dienen, moeten ze wel even duidelijk aangeven hoe en waar. 

 

Merci voor de reacties. Ik heb online een soort van formulier in kunnen dienen. Afwachten... 

Reputatie 7
Badge +3

Merci voor de reacties. Ik heb online een soort van formulier in kunnen dienen. Afwachten... 

Alleen voor de taxi of ook de kosten om weer bij jouw fiets te komen?

Alleen voor de taxikosten. Ik wil de machtige NS het ook niet ál te moeilijk maken. 😁

Heb er nooit meer iets van gehoord. Prima communicatie met de NS...! 😠

Reputatie 7
Badge +1

Heb er nooit meer iets van gehoord. Prima communicatie met de NS...! 😠

NS moet binnen een maand reageren maar heeft een paar maanden achterstand.

Heb er nooit meer iets van gehoord. Prima communicatie met de NS...! 😠

NS moet binnen een maand reageren maar heeft een paar maanden achterstand.

Ah, okay. Merci voor de reactie. 

Reageer