beantwoord

Geld terug

• 25 juni 2016
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Ik heb vandaag iemand bij Haarlem station afgezet. Ik ben zelf niet met de trein gegaan en heb dus zelf niet ingecheckt. Bij het verlaten van station heb ik per ongeluk "uitgecheckt" maar omdat ik niet ingecheckt was zegt ie dus dat ik toen ingecheckt heb. Ik had dit alleen pas later door omdat het bij een uitcheck-paaltje was. Nu heb ik gekeken of ik het geld terug kan vragen bij NS alleen dan moet ik een begin- en eindstation invullen maar aangezien ik niet met de trein ben gegaan heb ik geen begin- en eindstation. Hoe zou ik nu alsnog mijn geld terug kunnen vragen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 juni 2016, 17:25

U kunt uw saldo terugvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Om dit in de toekomst te voorkomen, kunt u het beste altijd inchecken als u door de poortjes een station binnengaat. Hiertoe bent u volgens de regels ook verplicht. Als u binnen een uur weer uitcheckt, worden u geen kosten in rekening gebracht.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt uw saldo terugvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Om dit in de toekomst te voorkomen, kunt u het beste altijd inchecken als u door de poortjes een station binnengaat. Hiertoe bent u volgens de regels ook verplicht. Als u binnen een uur weer uitcheckt, worden u geen kosten in rekening gebracht.

Reageer