beantwoord

Geld terug defecte snackautomaat

• 16 juli 2020
  • 5 reacties
  • 157 Bekeken

Ik wilde laatst een mondkapje bij een snackautomaat op Leiden Centraal kopen. Na betaald te hebben kwam er vervolgens geen mondkapje uit de automaat. Hoe kan ik mijn geld terug vragen?

icon

Beste antwoord door Robert B 16 juli 2020, 20:31

Jee zus wat onhandig zeg!

Zet alsjeblieft het oude formulier specifiek voor NS Retail automaten weer online.

Waar gebeurde het, wat gebeurde er (product werd niet uitgegeven/bleef hangen) en het bedrag dat je betaald hebt en je krijgt het vergoed.

Maar goed, via die nieuwe pagina kom je dus uit bij voor mankementen een e-mail sturen naar servicedesk@nsstations.nl

Vergeet je IBAN niet :joy:

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi yannick-duurland, welkom op de NS Community. 

Je kunt het beste via dit contactformulier een bericht sturen. Beschrijf daarin duidelijk om welke automaat het ging. Eventueel kun je ook een bijlage meesturen met bijvoorbeeld een screenshot van de afschrijving en/of een foto van de automaat in kwestie. 

Badge +3

Jee zus wat onhandig zeg!

Zet alsjeblieft het oude formulier specifiek voor NS Retail automaten weer online.

Waar gebeurde het, wat gebeurde er (product werd niet uitgegeven/bleef hangen) en het bedrag dat je betaald hebt en je krijgt het vergoed.

Maar goed, via die nieuwe pagina kom je dus uit bij voor mankementen een e-mail sturen naar servicedesk@nsstations.nl

Vergeet je IBAN niet :joy:

Een e-mail sturen is inderdaad voldoende. Bedankt Robert!

Reputatie 6
Badge +1

Best wel interessant dat we nu 3 verschillende opties hebben om dit te melden. Stijn NS schreef er namelijk zo'n maandje geleden dit over met een ander e-mailadres:

Ik heb inmiddels een reactie gekregen. Wanneer er problemen zijn met een van de snoep-, fris-, of koffieautomaten op het station, kan er per mail contact op genomen worden met: secretariaat.retail@nsstations.nl. Geef dan wel duidelijk aan om welke automaat het gaat en alle relevante informatie om je van een oplossing te kunnen voorzien.

https://community.ns.nl/op-het-station-17/ik-heb-net-2-30-betaal-in-apparaat-op-station-nijmegen-maar-hij-doet-het-niet-56416?postid=453731#post453731 

Een mail sturen is het juiste antwoord. Ik zal het Mark laten weten.

Reageer