beantwoord

geld terug door defecte paal

  • 3 April 2022
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

Geachte medewerker van de NS,

Betreft: reis Dieren- Arnhem(bus)-Arnhem- Utrecht(trein)

Gisteravond heb ik i.v,m werkzaamheden in Dieren de bus genomen naar Arnhem om daar de trein naar Utrecht te nemen. Zoals verzocht probeerde ik bij aankomst van de bus in Arnhem CS eerst uit te checken om vervolgens op station Arnhem weer in te checken voor de trein naar Utrecht. Dat lukt niet bij de paal die bij draaideur stond (piep-piep-piep), ik ben naar stationshal doorgelopen en heb daar ingecheckt. Nu zie ik dat ik als straf 10 euro is afgeboekt, terwijl de reis normaliter 4,11 kost. 

Mag ik het geld teruggestort krijgen?

met vriendelijke groet, 

Mark Crouzen  

icon

Beste antwoord door JurgenH 3 April 2022, 14:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Neem even rechtstreeks contact op met de klantenservice van NS. Die kunnen even met je meekijken.

De NS Community is een reiziger-helpt-reiziger forum en wij kunnen niet bij klantgegevens.

Reputatie 6

Hey Mark Crouzen. Welkom bij de NS Community!

JurgenH heeft gelijk, het beste is om contact op te zoeken met de Klantenservice. Daar kun je dan verder geholpen worden.

Reputatie 2

Als je overstapt van bus op trein of ongekeerd en deze beide van NS zijn dan hoeft u niet uit en in te checken

Reputatie 7
Badge +3

Als het station waar je van trein naar bus gaat of omgekeerd gesloten poortjes zul je wel moeten uit en weer inchecken. Anders kom je het station niet uit of in. En bij werkzaamheden moet je in de bus ook een geldig vervoerbewijs hebben, dus ingecheckt zijn . Daarom staan er mobiele CiCo's. Wanneer je weet dat een station paaltjes heeft dan kun je dat uit en weer inchecken laten zitten.

 

Reageer