beantwoord

Geld terug fietsenstalling gesloten

• 14 februari 2019
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

De fietsenstalling van het Muiderpoortstation is vanaf 15-12-18 gesloten. Mij abonnement liep nog tot mei 2019. Ik heb een formulier ingevuld en opgestuurd om het resterende bedrag terug te krijgen. Dat zou 6 weken duren, maar ik heb niks ontvangen. Waar moet ik zijn om daar naar te informeren? Ik vind dat het nu na 8 weken wel lang genoeg geduurd heeft.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 14 februari 2019, 20:40

Hallo karin1958 en welkom bij de NS community.

Wat spijtig dat je nog geen inhoudelijke reactie van ons hebt mogen ontvangen. Ik ga ervan uit dat je verzoek nog in de pijplijn zit maar om dit zeker te weten kun je het beste contact opnemen met mijn collega's van de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en beter antwoord geven op je vraag. Neem contact op via de Sociale Media kanalen voor een snelle reactie.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo karin1958 en welkom bij de NS community.

Wat spijtig dat je nog geen inhoudelijke reactie van ons hebt mogen ontvangen. Ik ga ervan uit dat je verzoek nog in de pijplijn zit maar om dit zeker te weten kun je het beste contact opnemen met mijn collega's van de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en beter antwoord geven op je vraag. Neem contact op via de Sociale Media kanalen voor een snelle reactie.
Ik voel me enigszins van het kastje naar de muur gestuurd met zo'n antwoord...

Reageer