beantwoord

Geld terug voor kosten NS Fiets

• 17 januari 2019
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

* ik weet niet waarom er staat voor kosten NS fiets maar het was mijn eigen fiets en geen NS fiets...

Hallo,

gisterochtend kwam ik mijn fiets ophalen van het Arnhem CS fietsenstalling en toen moest ik opeens 7.50 betalen. Volgens mij klopt dit niet want ik heb de fiets er minder dan 24 uur geparkeerd en dit doe ik elke week en is tot nu toe altijd goed gegaan en gratis geweest. Mijn vraag: Waar kan ik dit geld laten terugstorten en waar kan ik zien waarom ik dit moest betalen?
  • personeel was ook niet vriendelijke toen ik dit wou navragen “moet je bij de informatiebalie boven zijn”, maar daar zeiden ze dat ik bij de fietsenstalling moest zijn. Onduidelijk en irritant!
ik zie uit naar uw reactie,
Lois
icon

Beste antwoord door Denice NS 17 januari 2019, 17:47

Welkom bij de Community, Lois!

Vervelend dat je onterecht hebt moeten betalen voor het stallen van je fiets. Ik heb het vermoeden dat er met het in- en uitchecken ergens iets mis is gegaan. Kijkend naar het bedrag lijkt het alsof je fiets er een week heeft gestaan. Ook ontzettend jammer dat het personeel je niet verder heeft kunnen helpen.

Ik wil je adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice om dit uit te laten zoeken. Dit gaat het snelste via Facebook of Twitter 🙂.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij de Community, Lois!

Vervelend dat je onterecht hebt moeten betalen voor het stallen van je fiets. Ik heb het vermoeden dat er met het in- en uitchecken ergens iets mis is gegaan. Kijkend naar het bedrag lijkt het alsof je fiets er een week heeft gestaan. Ook ontzettend jammer dat het personeel je niet verder heeft kunnen helpen.

Ik wil je adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice om dit uit te laten zoeken. Dit gaat het snelste via Facebook of Twitter 🙂.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer