beantwoord

Geld terug voor parkeren P&R Heerlen

• 12 juni 2019
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Op 31-5 probeerde ik met een QR code op een geprinte dagkaart de NS korting te krijgen voor parkeren op terrein station Heerlen P&R. De automaat herkende/accepteerde de code niet, waardoor ik het volle tarief van €13,91 moest betalen. kan ik deze korting alsnog krijgen?
icon

Beste antwoord door Emma NS 12 juni 2019, 14:17

Beste Simone A, welkom bij onze Community!

Wat jammer dat het apparaat de Dagkaart niet herkende, blijft vervelend dit soort situaties. Je kunt altijd proberen om de ticket te declareren bij onze Klantenservice. Mogelijk kun je hier je geld terug krijgen. Helaas kan ik dit niet toezeggen noch beloven. Toch zou ik als ik jou was gewoon een poging wagen, je kunt onze Klantenservice op verschillende manieren bereiken. Wanneer je een bericht stuurt, stuur je dan ook je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres mee? Dan kunnen ze vrijwel direct aan de slag.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Simone A, welkom bij onze Community!

Wat jammer dat het apparaat de Dagkaart niet herkende, blijft vervelend dit soort situaties. Je kunt altijd proberen om de ticket te declareren bij onze Klantenservice. Mogelijk kun je hier je geld terug krijgen. Helaas kan ik dit niet toezeggen noch beloven. Toch zou ik als ik jou was gewoon een poging wagen, je kunt onze Klantenservice op verschillende manieren bereiken. Wanneer je een bericht stuurt, stuur je dan ook je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres mee? Dan kunnen ze vrijwel direct aan de slag.

Reageer