beantwoord

Geld terug vragen, verkeerd gegaan met in en uitchecken

• 10 september 2014
  • 5 reacties
  • 233 Bekeken

Ik was zondag 7 September 2014 in Best en wilde met de trein naar Den Bosch. Aangezien ik nog nooit met de trein mee ben geweest moest ik de ov chip kaart activeren. Dit heb ik gedaan om 21:49 bij de automaat op station Best. Ik dacht dat ik hiermee ook ingecheckt had. Bij het station Den Bosch heb ik uitgecheckt om 22:17. Nu zie ik dus dat ik blijkbaar niet heb ingecheckt in Best. Maar nu is er wel €20 euro afgeschreven terwijl dit €4,50 moet zijn. Ik begrijp natuurlijk dat ik de treinreis moet betalen en vraag u hoe ik €15,50 terug kan vragen.
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 september 2014, 13:33

Ik was zondag 7 September 2014 in Best en wilde met de trein naar Den Bosch. Aangezien ik nog nooit met de trein mee ben geweest moest ik de ov chip kaart activeren. Dit heb ik gedaan om 21:49 bij de automaat op station Best. Ik dacht dat ik hiermee ook ingecheckt had. Bij het station Den Bosch heb ik uitgecheckt om 22:17. Nu zie ik dus dat ik blijkbaar niet heb ingecheckt in Best. Maar nu is er wel €20 euro afgeschreven terwijl dit €4,50 moet zijn. Ik begrijp natuurlijk dat ik de treinreis moet betalen en vraag u hoe ik €15,50 terug kan vragen.

Beste Marlies,

Je kunt het beste telefonisch contact opnemen met NS Klantenservice op 030 - 7515155 (ma. t/m vr. 8.00 - 22.00 uur en za. 9.00 - 17.00 uur). Of wachten tot een behulpzame NS-moderator dit topic leest; zij kunnen je vast ook verder helpen.
Bekijk origineel

5 reacties

Beste Marlies,

Je kunt het beste telefonisch contact opnemen met NS Klantenservice op 030 - 7515155 (ma. t/m vr. 8.00 - 22.00 uur en za. 9.00 - 17.00 uur). Of wachten tot een behulpzame NS-moderator dit topic leest; zij kunnen je vast ook verder helpen.
Hallo Marianne77,

Vervelend dat het verkeerd is gegaan met het in- en uitchecken. Heb je hierover al contact opgenomen met de klantenservice? Als je dit nog niet hebt gedaan mag je ook een privebericht naar mij sturen met je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer. Dan ga ik het voor je in orde maken. Ik heb je vraag verplaatst naar 'Op het station', omdat je vraag hier onder valt.

Groet,
Marjan
Dank je Marjan ns
Marjan ns Is het gelukt om het in orde te maken? Je reageerd niet terug,anders ga ik contact zoeken met de klantenservice
Hallo Marianne77, Ik heb je een reactie gestuurd in een privebericht. Groet, Marjan

Reageer