beantwoord

geld terugvragen verkeerde incheck

• 11 november 2014
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

vorige week heb ik in plaats van ingecheckt per ongeluk uitgecheckt, hierdoor is toen 20 euro extra afgeschreven. De conducteur zei toen dat ik dit via mijn reishistorie terug kon vragen, maar ik kwam er achter dat dit niet lukte. Hoe kan ik dit geld alsnog terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 11 november 2014, 10:51

Bellen met de klantenservice of wachten een klantenservicemedewerker op dit forum reageert. Alleen vergeten uitcheck kun je een beperkt aantal keer via Mijn NS corrigeren. Vergeten check-in (of verkeerde kant van poortje gebruikt omdat het poortje niet dicht zit) kun je alleen via de klantenservice laten herstellen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Bellen met de klantenservice of wachten een klantenservicemedewerker op dit forum reageert. Alleen vergeten uitcheck kun je een beperkt aantal keer via Mijn NS corrigeren. Vergeten check-in (of verkeerde kant van poortje gebruikt omdat het poortje niet dicht zit) kun je alleen via de klantenservice laten herstellen.
Badge
Reneens, welkom op het forum. En dit is bij NS gebeurd? Ik kan je dan wel verder helpen. Zou je via een priv├ębericht je naw- gegevens en je OV-chipkaartnummer willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny

Reageer