beantwoord

geld voor gratis fietsenstalling

• 19 maart 2019
  • 10 reacties
  • 170 Bekeken

vanaf 26 februari stal ik regelmatig mijn fiets in de gratis 24uurs fietsenstalling van de NS. Toch word er straks voor een aantal dagen geld van mijn rekening af gehaald (50 cent per dag) waarom weet ik niet.

met vriendelijke groet

M.de Boer
icon

Beste antwoord door Jouke NS 19 maart 2019, 17:45

Ik wil je adviseren in dit geval contact op te nemen met onze Klantenservice en restitutie te vragen. Je kunt het beste contact opnemen met onze Klantenservice via Live Chat of Sociale Media. Ik ga melding maken dat er problemen bij de fietsenstalling zijn.
Bekijk origineel

10 reacties

Badge +3
Dit gaat denk ik om een fietsenstalling waar de 1e 24 uur gratis is, en je daarna 50 cent per dag betaalt. Om welke stalling gaat het?

• Zie ook https://www.ns.nl/deur-tot-deur/ns-fietsenstalling/wat-kost-het-stallen.html
Klopt, alleen heb ik mijn fiets èlke dag in de ochtend gestalt, en 's avonds weer meegenomen, mèt in en uitchecken uiteraard.
Reputatie 5
Hoe gaat dat in- en uitchecken bij deze fietsenstalling precies ? Er staat hier ergens een draadje op dit forum, waarbij de fiets wordt 'uitgecheckt' door een mechanisch systeem.

Klein probleempje: dat uitchecken ging af en toe mis, met als gevolg, dat het binnenkomen de volgende ochtend als 'uitchecken' werd geregistreerd. En dan heb je meer dan 24 uur aan je broek...
Daarom ben ik op dit forum.
Hallo mjpdeboer en welkom bij de NS Community.

Ik ben, net als Ferdinand Delasoie, erg benieuwd welk station het over gaat. Er is namelijk 1 station waarbij er problemen waren met het in- en uitchecken bij de stalling, welke overigens voor zover ik weet zijn opgelost.
Zwolle
Ik wil je adviseren in dit geval contact op te nemen met onze Klantenservice en restitutie te vragen. Je kunt het beste contact opnemen met onze Klantenservice via Live Chat of Sociale Media. Ik ga melding maken dat er problemen bij de fietsenstalling zijn.
Maar dit is toch ook sociale media? Waarom moet ik nu naar een ander media wn mijn verhaal weer opnieuw vertellen. Voelt een beetje als kastje-muur
Deze community is bedoelt voor reizigers die reizigers helpen. We doen hier zo weinig mogelijk zaken die onze Klantenservice ook kan afhandelen, mjpdeboer. Dit voornamelijk omdat we hier geen 24uurs dekking hebben en we jou als reiziger een snelle oplossing willen bieden. We zijn met een aantal moderators en zijn slechts een paar momenten per week aanwezig om de community bij te werken. We willen graag voorkomen dat je lang op een antwoord moet wachten.
Okay.

Reageer