beantwoord

Geldt de rookvrije zone niet voor NS personeel op station Zwolle?

• 26 juni 2015
  • 1 reactie
  • 615 Bekeken

Vanochtend zit ik in de trein naar Rotterdam en staan langs spoor 5 op Zwolle. Na binnenkomst van de intercity naar Groningen op spoor 7 (vertrek 8:47) komen en de machinist en conducteur beide uitstappen en zij steken beiden direct een sigaret op, Dit bij de kop van de trein ver verwijderd van de rookplek op dit perron. Mijn vraag is waarom wordt het goede voorbeeld niet roken op een station, niet door NS personeel gedaan? Staan zij soms boven de regels? Ik erger mij in toenemende mate aan het roken op alle plekken op welk station dan ook. In het begin werd daar tegen op getreden, tegenwoordig niet meer. Ik als niet roker kan daar geen begrip voor hebben.
icon

Beste antwoord door Thijs NS 26 juni 2015, 15:30

Nee, NS personeel staat zeker niet boven de regels. Het is niet goed dat de regels niet gevolgd worden, zeker als dit door NS personeel gedaan wordt. Kun je mij een privébericht sturen met daarin een duidelijke beschrijving van dit voorval en de personen die erbij betrokken waren? Ga ik er nog even achteraan. Je kunt een privébericht achterlaten door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

1 reactie

Nee, NS personeel staat zeker niet boven de regels. Het is niet goed dat de regels niet gevolgd worden, zeker als dit door NS personeel gedaan wordt. Kun je mij een privébericht sturen met daarin een duidelijke beschrijving van dit voorval en de personen die erbij betrokken waren? Ga ik er nog even achteraan. Je kunt een privébericht achterlaten door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Reageer