Gelukkig, bijna vakantie. TVV #5

• 12 juli 2016
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

Gelukkig, over anderhalve week is het voor een maand afgelopen met het TVV Zl-Es vv. Afgelopen weekend complete buitendienststelling, dus bebording en dergelijke was tijdelijk veranderd. De bevindingen van gisteravond te Heino:

- Mobiele incheckpaal bij de bushalte (dus niet bij het station) stond op geel, buiten gebruik;
- Het papiertje met informatie en het telefoonnummer wat je moet bellen voor het belbusje is op station weggehaald maar niet teruggeplaatst;
- Op het grote "vanaf 4 januari"-bord staat nergens dat er een zomerstop is. Durf er geld op in te zetten dat er 24 juli reizigers op de bushalte, toch 30 minuten lopen van station, staan te wachten voor Jan met de korte achternaam.

Punt #2 en #3 heb ik foto's van, het paaltje niet. Fantaseer die zelf maar even, met zo'n mooi geel schermpje en rood lampje.

4 reacties

Update: Er wordt voor gezorgd dat er morgen weer een nieuw formulier hangt. Over de rest nog geen terugkoppeling!
Sinds de 7900 weer rijdt zoals "vroeger" is er geen enkele reden voor vaste reizigers om in de planner te kijken. Dit soort dingen horen gewoon expliciet aangegeven te zijn, de borden zijn vanwege de kerststop al eerder vervangen hierom 🙂 Ik máák planners en check niet eens wekelijks m'n reis naar Zwolle...

Voor de rest: danku. We wachten af.
Henk_NL, goed dat je dit even meldt. Het duurt tot en met 24 juli, dus het is inderdaad belangrijk dat reizigers weten dat de situatie van 25 juli tot 5 september anders is. Begrijpelijk dat dit nog op het station hoort te hangen, maar reizigers kunnen dit ook terugvinden in de reisplanner.

Ik zal intern een melding maken van de mobiele incheckpaal bij de bushalte en ook de rest van je signalen zet ik door. Als ik een terugkoppeling krijg laat ik dat weten!

Voor de andere forumleden, het betreft het volgende bericht:

Zwolle-Wierden
Wanneer: maandag 4 januari tot en met zondag 24 juli en maandag 5 september tot en met zondag 23 oktober, dagelijks vanaf 20.30 uur
Oorzaak: door werkzaamheden
Advies: U kunt gebruikmaken van de omreisroute of de bussen
doorgaande reizigers tussen Zwolle en Wierden adviseren wij om te reizen via Deventer
tussen Zwolle en Wierden rijden bussen
in Heino vertrekt de bus vanaf de OV-halte aan de Zwolseweg; van/naar het station rijdt een beltaxi
Extra Reistijd: een kwartier tot een half uur
Whoops, nog geen koffie op...... Kan iemand de "Het is een vraag"-optie even uitzetten? Heb geen zin in weer een hoop geneuzel met beste antwoord-meuk :?

Reageer