beantwoord

gepiep op station Hilversum Mediapark

• 17 maart 2020
  • 19 reacties
  • 228 Bekeken

Beste NS, al eerder deze melding gedaan en toen gelukkig opgelost dus maar weer: de laatste dagen is er weer regelmatig een fel gepiep te horen van een denk ik op hol geslagen alarm. Kan hier weer wat aan worden gedaan? Is het inderdaad een ūüö® of iets anders???

alvast dank,

bewoner in de buurt van station mediapark

icon

Beste antwoord door Denice NS 17 maart 2020, 19:44

Welkom bij de Community!

Ik ga je signaal doorzetten! Lijkt me ontzettend vervelend!

Bekijk origineel

19 reacties

Welkom bij de Community!

Ik ga je signaal doorzetten! Lijkt me ontzettend vervelend!

Badge +3

Komt dat gepiep uit een kastje langs het spoor? Dan zou je het kunnen melden bij ProRail. Dat was een vorige keer ook.

Badge

Zou het een alarm van een toilet zijn, die kunnen ook vreselijk piepen als die dingen in storing vallen.

Eh tsja geen idee eigenlijk. Zou het graag vernemen wat het is dan weet ik het voor een eventuelevolgende keer.l 

Hallo Ns, het is nu 01.40 uur. Gaat er nog iemand iets aan doen? Het is oorverdovend schel gepiep!!

Reputatie 7
Badge +1

@O.de Jongh Op dit moment zijn er geen moderatoren actief op de community. Later in de ochtend om 10:00 uur zijn ze er pas weer. Als het dringend is kunt u de klantenservice bereiken via de telefoon of bij voorkeur via Twitter of Facebook, alhoewel ik verwacht dat er op dit moment niet zo heel veel te doen is aan het vervelende geluid.

Kunnen jullie er aub iets aan doen. Ik heb de halve nacht wakker gelegen door het gepiep :(. Het is inmiddels al 2 dagen aan de gang. Ik snap dat jullie het nu ook druk hebben maar dat gepiep word niemand op dit moment vrolijk van. Alvast dank!

Badge

Kunnen jullie er aub iets aan doen. Ik heb de halve nacht wakker gelegen door het gepiep ūüėě. Het is inmiddels al 2 dagen aan de gang. Ik snap dat jullie het nu ook druk hebben maar dat gepiep word niemand op dit moment vrolijk van. Alvast dank!

Als u in de buurt woont is het misschien zinvol even te kijken waar het exact vandaan komt waardoor het makkelijker wordt de juiste instantie/persoon in te schakelen hiervoor.  Door ziekte is de bezetting bij de verschillende spoor ondernemingen erg laag en duren dingen allemaal langer.

Sorry misschien wel handig om erbij te zetten inderdaad. Maar het lijkt vanuit lift/tube kant te komen. Aan de kant van spoor 2 (richting naarden-bussum).

Ik snap ook inderdaad dat het druk is. Het is nu helaas overal chaos en roeien met de riemen die we hebben.

Eerst vermoede ik dat het de lift was maar dat is het niet.

Allen, ik heb het probleem hopelijk opgelost. Het is het brandalarm in de buis bij lift 3 aan de voorkant van het station. Die heb ik met een stok uitgedrukt.

@NS dat alarm is al tig keer afgegaan. Kan iemand het vervangen of weghalen? Dan kunnen we weer gewoon slapen allemaal.

Dank alvast!

Je bent een held! :D

Helaas, hij begint dus weer te piepen na een paar minuten…..

@Denice NS kun jij dat alarm laten verwijderen of vervangen?

Badge

Helaas, hij begint dus weer te piepen na een paar minuten…..

@Denice NS kun jij dat alarm laten verwijderen of vervangen?

Gezien de drukte op de klantenservice van de NS kunt u het beste even ook een melding maken bij ProRail zelf, die zullen dan de lift monteur aansturen om dit op te lossen.  En anders staat er bij de lift of in de lift ook nog een nummer welke gebeld kan worden om storingen aan de lift door te geven.

@Jeroen het is niet in de lift maar het alarm wat in de ruimte in de sluis hangt, dus voor de lift. Is dit ook van Prorail???

Ik heb de aanvullende informatie doorgezet! Bedankt voor de (tevergeefse) inspanning O.de Jongh. Ik weet niet zeker of dit van ProRail is, maar een melding bij hen kan sowieso geen kwaad.

Ik probeer iemand die ik ken van Prorail die ik ken te bereiken want hun klantenservice is onbereikbaar.

Het bleek niet iemand van prorail maar railpro te zijn, lekker verwarrend allemaal. Maar zij zegt hier veel telefoontjes over te krijgen die doorgestuurd worden vanuit prorail!! 

Echter beiden gaan er niet over, zeggen ze, omdat het om iets op het station zelf gaat. Ze verwijst naar NS klantenservice. De NS dient dit dus op te lossen. 

@Jeroen @Sascha NS dit is inmiddels gemeld bij jullie toch? 

*emailadres is het juiste loket hoor ik net

Daar hebben zowel Denice als ik het inderdaad naar doorgezet, via een intern programma wat we hebben.

Reageer