Geschatte extra reistijd bij verstoring Almere-Weesp niet up to date

• 19 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Reputatie 1
Vanmorgen tussen almere en weesp 3 uur meer reistijd! Het het gaat niet om vertraging kan niemand iets aan dien maar op ns.nl bleef maar staan 15-30 min extra terwijl er bekend was dat er 3 bussen waren ingezet voor min 1000 mensen dus floraal tekst aan de werkelijkheid aanpassen dan hadden mensen thuis kunnen wachten en niet op drukke stations

1 reactie

Welkom op het forum Karinzwart!

Wat spijtig te lezen dat je last had van de storing nabij Almere deze ochtend. Er was een probleem aan het spoor waardoor wij onze treinen inderdaad niet konden laten rijden. Helaas was er inderdaad geruime tijd geen treinverkeer mogelijk in deze regio. Op zo'n moment proberen we uiteraard bussen in te zetten, maar dit kan even duren en ook qua hoeveelheid bussen zijn we afhankelijk van wat op dat moment beschikbaar is. Het aantal gestrande reizigers loopt op zo'n belangrijk punt snel op. Verder proberen we bij een verstoring altijd zo goed mogelijk een schatting geven van de extra reistijd en updates te geven via Twitter en onze website. Ik vind het dan ook jammer om te lezen dat informatie in dit geval niet tijdig is aangepast. Ik ga feedback over de communicatie omtrent het verloop van deze storing daarom intern doorgeven. Bij meer dan 60 minuten vertraging kom je overigens in aanmerking voor volledige restitutie van je vervoerbewijs. Klik hier voor meer info over 'Geld Terug bij Vertraging'.

P.s. Ik heb de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer