beantwoord

Getuigen gevraagd gladheid perron 1 Driebergen-Zeist 17 januari 2019 18:30

• 30 december 2019
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

Ik ben uitgegleden toen ik de trein uitstapte op 17 Januari 2019 om 18:30 uur te Driebergen, station Driebergen-Zeist, perron 1. Ik stapte als eerste uit dus merkte ook als eerste dat het spekglad was. Diverse mensen vroegen mij bezorgd of het ging en ik dacht ook dat het allemaal wel mee zou vallen. Na een aantal weken ging de pijn in mijn linkerschouder maar niet weg en heb ik het ziekenhuis geraadpleegd. Men vond diverse scheuren in de pezen van mijn linkerschouder en zelfs 1 bijna afgescheurde pees. Ik heb getracht de NS aansprakelijk te stellen (omdat ik diverse medische kosten heb gemaakt) maar men wil dat niet erkennen. Helaas heb ik dus geen waarnemingen van getuigen genoteerd en zou dus graag via deze weg in contact komen met mensen die mij kunnen steunen in het feit dat er het spekglad was op die dag en die tijd. Misschien zijn er zelfs mensen die de valpartij hebben gezien? Ik hoor of zie het graag.

Met vriendelijke groet, Fred 

icon

Beste antwoord door Pingpong 30 december 2019, 16:52

Ik denk dat je bij NS aan het verkeerde adres bent, Het beheer van de stations is in handen van Prorail.

- Beheer: ProRail is beheerder van de hoofdspoorweginfrastructuur. Hiertoe behoren voor het station de voor reizigers bestemde perrons, tunnels, trappen, liften, hellingbanen, loopbruggen en looproutes (artikel 16 Spw en beheerconcessie).

Wel vreemd dat je door NS hierop niet gewezen bent. Ik hoop overigens wel dat je via deze weg getuigen vindt. Nadeel is wel dat het inmiddels al bijna een jaar geleden is. 

Bekijk origineel

2 reacties

Ik denk dat je bij NS aan het verkeerde adres bent, Het beheer van de stations is in handen van Prorail.

- Beheer: ProRail is beheerder van de hoofdspoorweginfrastructuur. Hiertoe behoren voor het station de voor reizigers bestemde perrons, tunnels, trappen, liften, hellingbanen, loopbruggen en looproutes (artikel 16 Spw en beheerconcessie).

Wel vreemd dat je door NS hierop niet gewezen bent. Ik hoop overigens wel dat je via deze weg getuigen vindt. Nadeel is wel dat het inmiddels al bijna een jaar geleden is. 

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt dit bericht al eerder gepost. Dat is eigenlijk niet de bedoeling.

Reageer